Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Auto4040
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jan 26, 2021 om 18:37Nissan nederland laat je als klant vallenEr word van alles beloofd door Nissan NL, we bellen u terug, u krijg vanmiddag een mail.
En wederom word ik zo aan een lijntje gehouden, netzo als de dealer in Drachten en hoor niks.
Die sturen expres geen formulier om de auto terug te kopen.
Ze kunnen deze voor meer verkopen dan dat ik ervoor terug wil hebben.
Inmiddels heb ik lang genoeg gewacht en de tv ingeschakeld. -
Dec 3, 2020 om 19:03Nissan nederland laat je als klant vallenEr zit voorin een radar, die detecteerd als je op een auto af rijd en niet remt geeft hij een geluidssignaal, rem je niet dan remt de auto zelf.
Ook houd hij alles in de gaten, als er ineens iets over steekt remt de auto vanzelf.
Deze is in de eerste 3 maanden al 2 keer vervangen omdat hij gewoon stuk was, nu is er een nieuw type radar geplaatst wat dus nogsteeds niet werkt.
Spontaan gaat hij af, en soms blijft het vervelenede lampje knipperen op het dashboard.
Kan je vertellen, dit is zeer vervelend.
Nu heb ik natuurlijk meerdere geluiden, krakende stoel, gierend geluid in z n 2de versnelling en getikker achterin.
Piepend geluid als je de koppeling laat opkomen.
Kreeg het niet weg tot er iemand aan een deel van het chassis zat, toen was het ineens weg. -
Dec 3, 2020 om 16:57Nissan nederland laat je als klant vallenDe dealer liet me na de eerste fabrieksfout al stikken, dus.
En dan wil je de gebreken zo snel mogelijk opgelost hebben.
Nissan Nederland heeft me gewoon aan een lijntje gehouden.
Ze proberen dit gewoon zodat je afhaakt en het op geeft.
Ik wil gewoon iedereen waarschuwen wat voor kwaliteit Nissan tegenwoordig maakt. -
Dec 3, 2020 om 16:54Nissan nederland laat je als klant vallenBedankt voor u reactie, de dealer waar ik deze auto heb gekocht liet me na de eerste fabrieksfout al stikken, uiteindelijk heb ik Nissan Nederland benaderd, die hebben we maanden aan een lijntje gehouden.
Ze hopen dat je af haakt met klachten indienen, ik heb ze al het bewijs toe gestuurd.
Ik haak niet af, want ik hou niet van onrecht.
Naar de rechter gaan lost op dit moment mijn problemen niet op, dit kan heel lang duren.
Rij nu met een onbetrouwbare auto.
Daarom hoop ik toch nog dat Nissan Nederland is een keer wakker word, en een nieuwe auto levert of mijn geld terug geeft. -
Dec 3, 2020 om 16:47Nissan nederland laat je als klant vallenHelaas is het allemaal wel waar en bij een gehele nieuwe auto.
Het is jammer dat ik niet alle video s en foto s hier kwijt kan, buiten dat weet ik wel dat deze auto allemaal gebreken vertoont.
Niemand kan het geloven tot ik meerdere mensen alle bewijzen heb getoont.
Hun mond viel open. -
Dec 2, 2020 om 19:25Nissan nederland laat je als klant vallenJe bent enthousiast en het dashboard was gepoetst, dan zie je dat soort strepen niet.
De leren bekleding was beschadigd aan de zijkant van het nappaleer, dit valt niet meteen op.
Dat geld netzo als die witte vlek, ze hebben de auto lekker gepoetst zodat je veel dingen niet hebt kunnen zien.
Ze hebben het deurpaneel na veel klagen toch vervangen en het ook toegegeven.
Nou ben 14 x terug geweest naar een dealer, lijkt mij wel genoeg kansen he.