Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: BertE123
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Sep 7, 2017 om 16:29KPN spamHet is inderdaad niet zo dat het aan jezelf ligt als je erg veel mail krijgt. k krijg op het ogenblik ruim 70 spammails per dag. Meestal AH, Lidl en allerlei andere flauwekul op het eerste gezicht maar allemaal phishingmail. Gaat hier om een mailadres waarvan zeker is dat ik dit niet gebruik om me voor zaken op te geven, waarmee ik reageer op spammails etc. Er zit echt iets fout bij KPN zelf. Ik heb al meerdere keren de afgelopen maanden gevraagd wat er aan de hand is en je krijgt telkens van de helpdesk een voorgekauwd standaard antwoord: we zijn er mee bezig en sinds deze maand zijn we intensief bezig om de problemen te verhelpen. Dat antwoord ontvang ik dus al drie maanden. Als je de helpdeskmedewerker daarmee confronteert wordt hetzelfde antwoord nogmaals herhaald. Kortom, er zit iets grondig mis bij het spamfilter van KPN. Niet helemaal uit te sluiten is is dat ze het in verband met kostenreductie op een veel lager niveau hebben gezet. Het spamfilter zou bij een externe partij zijn uitbesteed en waarschijnlijk is het een kosten-baten verhaal. Wellicht zeggen wat mensen op maar dat weegt niet op tegen de kostenbesparingen voor KPN.