Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: CVDS
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Feb 16, 2019 om 11:55Door fout monteur onnodig nieuwe oven gekocht.Oh bedankt!
-
Feb 16, 2019 om 11:53Door fout monteur onnodig nieuwe oven gekocht.Dat begrijp ik. Bedankt voor u reactie, daar kan ik wat mee.
-
Feb 16, 2019 om 11:42Door fout monteur onnodig nieuwe oven gekocht.De printplaat is idd verwijderd om knopjes te repareren. En daarna niet goed terug geplaatst. En vandaar mijn vraag, u zegt het heel mooi, of wij daardoor recht hebben op schadeloosstelling wegens wanprestatie? Wij hadden toch anders nooit kosten gehad van een nieuwe oven?
-
Feb 16, 2019 om 11:34Door fout monteur onnodig nieuwe oven gekocht.Toen de nieuwe oven al geplaatst was. De monteur van de nieuwe oven.
-
Feb 16, 2019 om 11:32Door fout monteur onnodig nieuwe oven gekocht.Dus het is mijn fout als de monteur zijn werk niet goed doet?
-
Feb 16, 2019 om 11:31Door fout monteur onnodig nieuwe oven gekocht.De kosten van een nieuwe oven.
-
Feb 16, 2019 om 11:30Door fout monteur onnodig nieuwe oven gekocht.Oké bedankt. Dat wilde ik graag weten.
-
Feb 16, 2019 om 11:27Door fout monteur onnodig nieuwe oven gekocht.De oven was ongeveer 6 á 7 jaar oud.
Er waren 2 knopjes stuk waardoor de oven niet meer werkte. Die zijn vervangen. Daarna vertelde de monteur dat de oven toch niet werkte en we twee opties hadden, een printplaat á 350,- of en nieuwe oven á 799,-. Per toeval is dat ontdekt dat de printplaat niet goed terug gedaan is door de monteur. Wij hadden natuurlijk nooit een nieuwe oven gekocht als wij wisten dat deze nog gewoon werkte, want dan waren we voor 160,- klaar geweest, geen probleem. Vandaar mijn vraag of het dan reëel is om daar over te mopperen?