Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: EstherBuijs
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
May 8, 2019 om 22:36Enorme inschattingsfout doorberekend aan klant?Hoe gaat we dit eisen? Rechtsbijstand hebben we niet en volgens de consumentenbond hebben we bij een juridische weg ook lang niet alle kans om ons gelijk te halen.
-
May 8, 2019 om 22:35Enorme inschattingsfout doorberekend aan klant?Het zou zoveel opgehoogd worden dat het vochtprobleem verholpen zou zijn. Dat is nu niet het geval.....
-
May 8, 2019 om 18:04Enorme inschattingsfout doorberekend aan klant?Er staan inderdaad geen afmetingen. Alleen 12m3 zand. Dit is namelijk precies een volle vrachtwagen. De verkoper had ingeschat dat er echt maximaal één lading in zou hoeven.
Met een woonoppervlak van ongeveer 100m2 heeft dus een grote inschattingsfout gemaakt. -
May 8, 2019 om 15:04Enorme inschattingsfout doorberekend aan klant?Er is via de mail over de verlaagde vloer gecommuniceerd dat het wellicht niet mogelijk zou zijn daar vloerisolatie te plaatsen en dat de kosten voor de isolatie in dat geval lager uit zouden vallen, omdat dit werk dan in mindering gebracht zou worden.
-
May 8, 2019 om 14:59Enorme inschattingsfout doorberekend aan klant?De halve kruipruimte is nu ongeveer opgehoogd. We kunnen nog makkelijk onder de vloer, de kruipruimte was verzakt en dus een stuk dieper dan nodig.
Voor de isolatie op zich is het zand misschien niet nodig, maar het advies was de hele kruipruimte op te hogen om het vochtprobleem te verhelpen, wat direct ook positieve invloed zou hebben op het warmteverlies van de vloerverwarming naar de kruipruimte. -
May 8, 2019 om 14:56Enorme inschattingsfout doorberekend aan klant?Er staat nergens een berekening hoe ze aan die 12 m3 komen.
De kosten voor het zand zijn inclusief het op de juiste plek storten in de kruipruimte. Daarom zijn we ook wel bereid de kosten van het zand op zich te betalen, maar niet van de manuren etc. die ze daarvoor rekenen.