Reacties gegeven door: Evi99
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jan 20, 2021 om 14:53Ikea weigert te/kan niet leveren binnen afgesproken termijnBevestigingsmail heb ik gehad, track and trace niet en daarom ben ik gaan bellen.
Wat een aannames en verwijten op dit platform... -
Jan 18, 2021 om 09:59Ikea weigert te/kan niet leveren binnen afgesproken termijn
Dit heeft niks te maken met de beperkte bezorg capaciteit. Ikea heeft mijn bestelling en betaling ontvangen en daarna is het blijven hangen waardoor er drie weken niks mee is gedaan.
daar moest is zelf achter komen en moest er een nieuwe bestelling geplaatst worden.
het is makkelijk om te berekenen hoeveel time slots je vrij moet houden. Je pakt het gemiddeld aantal klachten over een periode waarvoor een nalevering moet plaatsvinden en houdt dat vrij. -
Jan 18, 2021 om 09:56Ikea weigert te/kan niet leveren binnen afgesproken termijn
Ik ben hier achtergekomen doordat ik op de geplande bezorg datum Ikea heb gebeld. Die gaven aan dat mijn bestelling is blijven hangen door een fout en dat dit alleen op te lossen is door een nieuwe bestelling aan te maken.
Een nieuwe bestelling betekend achter in de rij aansluiten en daardoor dus een levertijd van vier weken.
de reden dat ik me hier aan erger is dat
1. Als ik uit was gegaan van de goedheid van Ikea ik het pakketje nooit had ontvangen. De medewerker gaf aan dat er geen systeem is die in de gate houdt of bestellingen zoals die van mij blijven hangen
2. ik dingen heb besteld die redelijk essentieel zijn om in een huis te wonnen. De spullen die we hebben geleend moesten terug en nu heb ik dus geen borden, pannen etc. -
Jan 17, 2021 om 09:57Ikea weigert te/kan niet leveren binnen afgesproken termijnHeb gewoon van te voren betaald met Ideal en heb een bevestiging van de bestelling ontvangen. Ik snap dat ik zonder track & trace code niks ga ontvangen dat is ook precies de reden geweest waarom ik Ikea ben gaan bellen.
Dank voor je reactie! -
Jan 17, 2021 om 09:56Ikea weigert te/kan niet leveren binnen afgesproken termijnErg cynische reactie op het begin. Op dit moment kan ik bestek en borden lenen maar deze personen gaan zelf verhuizen en willen het terug hebben.
Persoonlijk vind ik het vreemd dat er niet bepaalde timeslots vrij worden gehouden voor als een bedrijf zelf fouten maakt. Zo gaat het in de verschillende bedrijven waar ik heb gewerkt wel.
Ik heb inderdaad een bevestiging gehad van een leverdag van de Ikea. -
Jan 16, 2021 om 14:40Ikea weigert te/kan niet leveren binnen afgesproken termijnHelaas hebben wij ook geen blik nieuwe medewerkers, was dat maar zo dan had ik misschien nog een vrije dag in de week. Ik begrijp niet wat ziekteverzuim echter te maken heeft met een systeem die mijn bestelling niet door laat lopen en dat het daardoor niet verstuurd is.
Ik kan het daarom niet waarderen om een Karen genoemd te worden. Het gaat hier om een bestelling vol met pannen, borden, bestek en andere dingen die redelijk noodzakelijk zijn om in een huis te wonen. Ik mag er daarom van balen en ik mag er ook niet akkoord mee gaan dat iets 4 weken later geleverd wordt.
Je bericht zit vol met aannames die niet waar zijn. -
Jan 16, 2021 om 13:52Ikea weigert te/kan niet leveren binnen afgesproken termijnOok spreek je in jouw bericht van overmacht, maar hoe is het overmacht dat in hun systeem mijn bestelling vastloopt en daardoor niet wordt bezorgt, lees het is nog niet eens gepickt of ingepakt. Ik snap dat als het bij PostNL of DHL het vastloopt Ikea daar niks aan kan doen.
-
Jan 16, 2021 om 13:50Ikea weigert te/kan niet leveren binnen afgesproken termijnIk heb dus geen borden, die zijn besteld.
-
Jan 16, 2021 om 13:46Ikea weigert te/kan niet leveren binnen afgesproken termijnDe levertijd was 3 weken en is dus nu uitgesteld met 4 weken, dat vind ik wel een probleem.
-
Jan 16, 2021 om 13:45Ikea weigert te/kan niet leveren binnen afgesproken termijnIk begrijp dat ik ook wel wat water bij de wijn kan doen, maar vind je 4 weken boven op de al lange levertijd niet een beetje veel? Mijn bestelling stond helemaal niet meer in het systeem, daar moest ik vandaag zelf achter komen. Ikea was daarvan niet op de hoogte. Als ik dus had afgewacht zoals jij adviseert dan had ik het nooit gekregen ik.
Plus dan komt het maar wat later gaat in mijn geval niet op. Ik heb de bestelling echt nodig anders wordt het van de grond eten of extra kosten maken.