Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Frisse appel
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Feb 23, 2022 om 18:00Extra kosten reperatie mobielIk hoef niet te betalen voor het scherm, maar ik moet betalen voor een nieuwe cover voor de achterkant, omdat ze volgens hun richtlijnen niet alleen het scherm willen repareren. Tijdens het gesprek met de klantenservice werd de indruk gewekt dat ik het scherm kon laten repareren zonder extra kosten.
-
Feb 23, 2022 om 17:39Extra kosten reperatie mobielDe link die je hebt gestuurd is geloof ik de standaard fabrieksgarantie. Ik maak gebruik van een andere garantie die speciaal voor de smartphone mi11 is (die ik heb). Ik geloof dat dit een speciale actie is om klanten te trekken. Aangezien dit hun eerste flagship phone is. Het scherm wordt gratis gerepareerd, maar er komen nu kosten bij van het repareren van de achterkant. Dus in feite is de schermreparatie niet gratis. Tijdens de chat is mij verzekerd dat de schermreparatie gratis zou worden gerepareerd. Voorwaardes werden niet genoemd en in de link die ik heb bijgevoegd kan ik ook niet uithalen dat er eventuele kosten bij komen kijken.
-
Feb 23, 2022 om 17:09Extra kosten reperatie mobielJa, ik heb de voorwaardes gelezen. Als ik het goed begrijp staat dat er niet in vermeld. Dit staat er wel: "Deze commerciële garantie is niet van toepassing op Producten die, als gevolg van beschadiging of wijziging van het scherm, moeten worden vervangen door een nieuw Product. Deze vervanging zal onderworpen zijn aan de wettelijke garantienormen."
Mijn telefoon hoeft echter niet volledog vervangen te worden. -
Feb 23, 2022 om 17:04Extra kosten reperatie mobielNee dit is de garantie waar ik gebruik van maak. https://mobile.mi.com/nl/service/support/mi11-premium-service.html
-
Feb 23, 2022 om 17:02Extra kosten reperatie mobielHeel erg bedankt Marita5!
-
Feb 23, 2022 om 16:54Extra kosten reperatie mobielBedankt voor je reactie. Hoort Xiaomi mij dit niet van tevoren te vertellen? Ik wist bijvoorbeeld niet eens dat ze de reparatie uitbesteden. En nu verwijzen ze mij steeds naar Dynafix. En Dynafix naar hen.
-
Feb 23, 2022 om 16:53Extra kosten reperatie mobielBedankt voor je reactie. Hoor ik hier niet van tevoren op de hoogte van worden gesteld?
-
Feb 23, 2022 om 16:50Extra kosten reperatie mobielBedankt voor je reactie.
Ik had dit niet aan de klantenservice vermeld, omdat ik de barst wilde laten repareren en omdat het mij erg sterk lijkt dat deze barst te maken heeft met de schade aan het scherm.
Ik heb een foto geupload waar je de barst op de achterkant kunt zien. De barst in het scherm die de schade veroorzaakt is aan de andere kant. Helaas kan ik maar een foto uploaden hier. De foto's heeft Dynafix zelf gemaamt dus ik zou hier achteraf niet over kunnen liegen. Overigens maak ik geen gebruik van de fabrieksgarantie, maar van de extra garantie die Xiaomi aanbiedt. -
Feb 23, 2022 om 16:48Extra kosten reperatie mobielBedankt voor je reactie. Ik heb een foto geupload waar je de barst op de achterkant kunt zien. De barst in het scherm die de schade veroorzaakt is aan de andere kant. Helaas kan ik maar een foto uploaden hier. De foto's heeft Dynafix zelf gemaamt dus ik zou hier achteraf niet over kunnen liegen. Overigens maak ik geen gebruik van de fabrieksgarantie, maar van de extra garantie die Xiaomi aanbiedt.
-
Feb 23, 2022 om 16:17Extra kosten reperatie mobielHeel erg bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik heb mijn mobiel gekocht via mobiel.nl wat een officiële verkoper is. Bij de garantie staat dat ik direct contact moet opnemen met de Xiaomi klantenservice zoals ik heb gedaan. Zou het wat uitmaken dat ik het via mobiel.nl heb gekocht in deze casus? Ik geloof dat Xiaomi zelf niet direct verkoopt in Nederland.