Reacties gegeven door: Gaby Bemelen
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Apr 19, 2019 om 13:08Ben je ook van plan een nieuwe TV te kopen n.a.v. de nieuwsbrief KPN 'Geen gedoe met kastjes en kabels'? Niet doen. Het blijkt niet te werken voor Digitenne werd mij na aankoop van de nieuwe TV verteld!
dank je! Ik wacht nog even op de glasvezel die eraan zit te komen.
Dit was enkel een berichtje om mensen te waarschuwen voor de slechte info die KPN verstrekt.
Zou vervelend zijn als meer mensen met Digitenne op advies van KPN een nieuwe TV kopen.
-
Apr 19, 2019 om 13:05Ben je ook van plan een nieuwe TV te kopen n.a.v. de nieuwsbrief KPN 'Geen gedoe met kastjes en kabels'? Niet doen. Het blijkt niet te werken voor Digitenne werd mij na aankoop van de nieuwe TV verteld!
Ik ook schat, als dat zou kunnen, nog wel voor 20,- extra LOL.
Mijn advies, lees een bericht en reageer op de volledige inhoud. PS je hoeft niet te reageren. Er stond nl geen vraag in.
Ik dacht dat dit een zinnig platform was om mensen te attenderen op iets maar ook jij bewijst dat dat niet zo is. Dank je voor het inzicht en fijne dag!
-
Apr 19, 2019 om 11:04Ben je ook van plan een nieuwe TV te kopen n.a.v. de nieuwsbrief KPN 'Geen gedoe met kastjes en kabels'? Niet doen. Het blijkt niet te werken voor Digitenne werd mij na aankoop van de nieuwe TV verteld!Enorm bedankt voor je gegronde reactie LOL
-
Apr 19, 2019 om 11:03Ben je ook van plan een nieuwe TV te kopen n.a.v. de nieuwsbrief KPN 'Geen gedoe met kastjes en kabels'? Niet doen. Het blijkt niet te werken voor Digitenne werd mij na aankoop van de nieuwe TV verteld!
gedaan en nog meer medewerkers van Samsung en KPN geven aan dat ik echt gek ben en niet kan lezen :P .
Ik haal het straks weer weg. Het was enkel mijn bedoeling mensen te behoeden voor mijn fout maar mijn hemel wat een rare reacties. Toch bedankt voor je tip ;)
-
Apr 19, 2019 om 10:29Ben je ook van plan een nieuwe TV te kopen n.a.v. de nieuwsbrief KPN 'Geen gedoe met kastjes en kabels'? Niet doen. Het blijkt niet te werken voor Digitenne werd mij na aankoop van de nieuwe TV verteld!Ik begrijp dat jullie vanavond gaan borrelen
-
Apr 19, 2019 om 10:18Ben je ook van plan een nieuwe TV te kopen n.a.v. de nieuwsbrief KPN 'Geen gedoe met kastjes en kabels'? Niet doen. Het blijkt niet te werken voor Digitenne werd mij na aankoop van de nieuwe TV verteld!
Lees even het bericht Tijger1 of hoe je mag heten en regaeer dan op de volledige inhoud.
Ik stop even met reageren op dit soort losse flodder opmerkingen die totaal niet bijdragen aan het onderwerp.
Fijne dag
-
Apr 19, 2019 om 10:12Ben je ook van plan een nieuwe TV te kopen n.a.v. de nieuwsbrief KPN 'Geen gedoe met kastjes en kabels'? Niet doen. Het blijkt niet te werken voor Digitenne werd mij na aankoop van de nieuwe TV verteld!
Juist!
het zorgwekkende is dat Solcon ook onderdeel is van KPN, begreep ik van de week ;)
-
Apr 19, 2019 om 09:58Ben je ook van plan een nieuwe TV te kopen n.a.v. de nieuwsbrief KPN 'Geen gedoe met kastjes en kabels'? Niet doen. Het blijkt niet te werken voor Digitenne werd mij na aankoop van de nieuwe TV verteld!
Ja lieve mensen dat snap ik.
Dat maakt toch niet dat ik verkeerde infor heb gekregen?
-
Apr 19, 2019 om 09:57Ben je ook van plan een nieuwe TV te kopen n.a.v. de nieuwsbrief KPN 'Geen gedoe met kastjes en kabels'? Niet doen. Het blijkt niet te werken voor Digitenne werd mij na aankoop van de nieuwe TV verteld!
Ik ook niet daarom heb ik gebeld ;)
Maar je mag er van uitgaan dat een nieuwsbrief die je op persoonlijke titel ontvangt ook aanbiedingen bevat die relevant zijn voor jou of niet?
-
Apr 19, 2019 om 09:55Ben je ook van plan een nieuwe TV te kopen n.a.v. de nieuwsbrief KPN 'Geen gedoe met kastjes en kabels'? Niet doen. Het blijkt niet te werken voor Digitenne werd mij na aankoop van de nieuwe TV verteld!
En dat is precies wat KPN had moeten melden.
Als gezegd is het me technisch duidelijk, maar dat maakt niet dat de communicatie omtrent de app misleidend en onvolledig is voor een consument die zelfs bij uw collega aangeeft 1 digitenne kastje om te wisselen voor een nieuwe app en TV.
PS de andere persoon die reageerde was werkzaam bi Samsung. Hij is blij.
Ik schakel even over op het formum KPN waar zoveel meer klachten hierover blijken te zijn.