Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: H. Yildirim
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Sep 14, 2020 om 01:34Iemand ervaring met internetwinkels zoals de TV-Reus?Je hebt bij tvreus totaal geen service en garantie kun je ook wel vergeten. Als je de algemene voorwaarden van tvreus goed leest, zul je zien dat je nooit in aanmerking zal komen voor 3 jaar garantie. Dat is immers alleen van toepassing als je gemiddeld minder dan 1.5u per dag tv kijkt. Anders vervalt de garantie van het derde jaar. De tv's die tvreus verkoopt zijn allemaal grijze import tv's uit Oost-Europa. Via Samsung heb je dus sowieso geen garantie omdat het geen Benelux model is.
-
Sep 14, 2020 om 01:27Iemand ervaring met internetwinkels zoals de TV-Reus?De tv is 's avonds rond 21.30u bezorgd. Ik heb hem toen uit de doos gehaald, toen ik heb ik alleen geconstateerd dat de achterkant van de tv los zat. En meer niet. In daglicht kun je bepaalde dingen natuurlijk veel beter zien. De volgende ochtend heb ik de kabels etc aangesloten en heb toen opgemerkt dat de achterkant (rechtsachter) van de omlijsting ook beschadigd was en toen bekeek ik de omlijsting heel goed van dichtbij en heb heel veel lijmrestjes geconstateerd en dat de omlijsting her en der los zat. Nadat ik de tv heb aangezet zag ik een zwarte streep in het scherm. Toen heb ik de tv direct ingepakt en contact opgenomen met tvreus. Ik heb van 28-08 tot 12-09 tientallen keren moeten bellen mailen om mijn geld terug te kunnen krijgen. Nooit en nooit meer zal ik een product bestellen bij dit soort malafide webshops!! Ik heb ruim 2 weken lang lopen stressen door die oplichters. Ik zal ook iedereen gaan waarschuwen voor hun.