Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: HHopje
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jan 9, 2018 om 15:45Onlinemakelaarsdiensten.nl blijkt gevalletje GOEDKOOP=DUURKOOPEn ja, ik ga morgen maar weer schoorvoetend naar de NVM makelaar bij mij in de buurt. :-(
-
Jan 9, 2018 om 15:40Onlinemakelaarsdiensten.nl blijkt gevalletje GOEDKOOP=DUURKOOP@Emcede, met de opzet (t.w. zelf bezichtingen doen etc) is helemaal niets mis en ik ben het met Hutch eens dat makelaars toch liever veel en snel willen verkopen, met als gevolg lagere vraagprijzen en van die hippe OPEN HUIS DAGEN, zodat ze niet zelf hun duurbetaalde uren aan persoonlijke bezichtingen hoeven te besteden. En ik wil ze niet allemaal over een kam schreren, maar hier in de Randstad is het vaker wel het geval.
Zelf verkopen is de trend en zelfs de accountmanager van Funda, met wie vanmorgen sprak, beaamde dat. Hij zei ook meteen dat het heel goed kan gaan, maar niet met dit specifieke bedrijf. Daar is gewoon iets mee aan hand waardoor ze geen woningen -koop noch huur- meer op Funda kunnen plaatsen.
Dat was niet gelogen toen ik het kocht, want het stond een aantal weken op Funda, maar wat ik wel graag zou willen en meerdere malen heb verzocht is netjes mijn geld terug voor een dienst die ze mij hebben verkocht en niet meer kunnen leveren, namelijk een FUNDA pakket. En meteen ook anderen ervoor te waarschuwen wanneer ze dit pakket aanschaffen, omdat ze volgens Funda weten dat ze het niet kunnen aanbieden, omdat het probleem niet binnen afzienbare tijd zal zijn opgelost en ze door Funda worden geweerd. -
Jan 9, 2018 om 10:35Onlinemakelaarsdiensten.nl blijkt gevalletje GOEDKOOP=DUURKOOPBeste Marita5,
Dank voor het meedenken. Inmiddels heb ik met Vastgoedcertificaat gebeld en zij gaven aan dat zij alleen kijken naar of de makelaar zijn papieren op orde heeft, hetgeen wel het geval is. Echter een geschil openen kan alleen via een branchevereniging zoals NVM. Die heb ik meteen gebeld, maar daar zijn ze niet bij aangesloten. Dus een gang naar de rechter is de enige mogelijkheid.
Ik kreeg de indruk dat ik niet de enige persoon ben geweest die naar de NVM had gebeld. De NVM gaf mij wel een nummer van een persoon bij Funda die "wellicht iets meer kon vertellen". En ja, het was bingo, want toen hij hoorde om welke bedrijfsnaam het ging zei hij meteen: Mevrouw, ik zal het u meteen vertellen. Er is geen server probleem of ander technisch mankement. Funda en Onlinemakelaarsdiensten.nl hebben een conflict en dit zal ook niet binnenkort worden opgelost. Dit weet het bedrijf zelf ook heel goed en sturen de klanten met een kluitje in het riet. Wij krijgen nu dagelijks telefoontjes van gedupeerden. U kunt beter een andere makelaar in de arm nemen.
Heldere taal en met dank aan Funda voor de eerlijkheid.
Ondertussen bieden ze hun diensten gewoon nog te koop aan. Dus mensen, wees gewaarschuwd! -
Jan 9, 2018 om 09:31Onlinemakelaarsdiensten.nl blijkt gevalletje GOEDKOOP=DUURKOOPPanter22,
Klopt, wij hebben naast het Funda pakket ook nog de 30 foto's op Funda gekocht voor 99,94 euro en brochure voor 30 euro. Alle bij elkaar zo'n 300 euro