Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Hansnetietsanders
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jan 25, 2023 om 22:56Hans Anders benadeelt mensen met bril garant planSorry dat ik zo goed van vertrouwen ben. Je komt in een winkel met aardig personeel, je bent helemaal relaxed en het voelt allemaal goed.
Ik denk dat meer mensen dan niet in de gaten hebben dat je een extra verzekering hebt aangeschaft.
En als ik zie dat meerdere mensen hier overheen kijken dan denk ik, ja duh....ben niet de enige.
En vergeet niet dat oudere mensen misschien niet zo assertief zijn.
Maar goed, je hebt misschien al gelezen dat het netjes is opgelost. -
Jan 25, 2023 om 22:46Hans Anders benadeelt mensen met bril garant planIk ben zelf ook al een behoorlijke tijd tevreden klant bij Hans Anders en vond de omgang in de winkel verder helemaal goed. Ik was daarom juist zo verbaast over deze misleidende verkoop techniek. Het is prima als men een verzekering aanbied, maar doe dat dan ook duidelijk zonder verkoop trucjes. Gewoon melden dat het om een verzekering gaat en dat het een optie is. De oplossing die men nu aanbied is netjes, al had ik wel met klem er op aan moeten dringen. Maar goed, het eind resultaat is dat DierenLot een leuk bedrag krijgt van onze (we zijn al sponsor van deze stichting).
Laten we het op deze manier als een win, win situatie beschouwen. -
Jan 25, 2023 om 22:34Hans Anders benadeelt mensen met bril garant planU heeft gelijk, heb gevraagd om de tekst aan te passen in Hans Anders benadeelt mensen met bril garant plan.
Men heeft aan hun kant het niet juist handelen erkent, de zaak is nu opgelost. De woorden oplichting is in dit geval door mij niet juist gebruikt.
Ik hoop dat mijn rectificatie wordt doorgevoerd. -
Jan 25, 2023 om 22:32Hans Anders benadeelt mensen met bril garant planU heeft gelijk, heb gevraagd om de tekst aan te passen in Hans Anders benadeelt mensen met bril garant plan.
Men heeft aan hun kant het niet juist handelen erkent, de zaak is nu opgelost. De woorden oplichting is in dit geval door mij niet juist gebruikt.
Ik hoop dat mijn rectificatie wordt doorgevoerd. -
Jan 25, 2023 om 22:26Hans Anders benadeelt mensen met bril garant planU heeft gelijk, heb gevraagd om de tekst aan te passen in Hans Anders benadeelt mensen met bril garant plan.
Men heeft aan hun kant het niet juist handelen erkent, de zaak is nu opgelost. De woorden oplichting is in dit geval door mij niet juist gebruikt.
Ik hoop dat mijn rectificatie wordt doorgevoerd. -
Jan 25, 2023 om 11:48Hans Anders benadeelt mensen met bril garant planHans Anders heeft aangegeven dat ze het niet terug gaan betalen nadat ik contact heb gehad met hun klantenservice.
Ze ontkennen ook dat dit hun methode is, echter zie ik op internet meer gevallen van de verkoop van deze verzekering waar mensen niet om vroegen.
Het is jammer dat je media als deze moet gebruiken om dit soort achtebakse verkoopmethodes de wereld uit te krijgen. -
Jan 25, 2023 om 11:46Hans Anders benadeelt mensen met bril garant planDe verkoopster melde dat het onderdeel was van de bril, het werd mij niet als optie aangeboden. Zowel bij mijn vrouw als bij mij werd het min of meer standaard op het factuur gezet.
Het is geen los staand incident, als je google doet dan zie je meer gevallen van deze verkoop techniek.
Bedankt voor de tip voor consuwijzer, zal er gebruik van maken. -
Jan 25, 2023 om 11:41Hans Anders benadeelt mensen met bril garant planNee, als je het factuur betaald hebt en de bril hebt opgehaald dan kun je er niet van af, heb ze gebeld en ze willen geen geld terug geven.
-
Jan 25, 2023 om 11:39Hans Anders benadeelt mensen met bril garant planOmdat men het niet als een optie aanbied, google maar en je ziet dat men deze verzekering vaker aansmeerd op een niet nette manier.
Ik ben het eens dat je zelf moet opletten, maar als een verkoper doet dat het onderdeel is van de bril (verplicht dus) dan ga je uit van de eerlijkheid van deze verkoper. Met de facebook pagina wil ik meer mensen berijken die dezelfde ervaring hebben en mensen waarschuwwen voor deze verkoop praktijken.