Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Henk be
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Nov 18, 2018 om 15:26Wat is een redelijke compensatieWe konden maandag na 15.00 uur terecht en constateerden de problemen ‘avonds toen de receptie dicht was.
dinsdagochtend dit bij de receptie gemeld en het zou opgelost worden.
dinsdagmiddag geconstateerd dat er niets veranderd was en opnieuw gemeld.
woensdagochtend ook weer bij de receptie langs geweest s middags kaartje in het huisje gevonden dat technische dienst het niet kon oplossen en extern bedrijf was ingeschakeld.
uiteindelijk heeft de monteur van het extern bedrijf de ketel buiten werking gesteld omdat het te gevaarlijk was om deze nog te gebruiken.
hierna is ons een andere accommodatie aangeboden.
nu kun je gaan tellen dat er voldoende tijd tussendoor is geweest om gewoon vakantie te vieren maar ik vind dat dan toch blijkbaar wat lastig. Vooraf had ik een andere verwachting. Vandaar mijn vraag op dit forum.
Echter de meningen over dit soort ongemakken en hoe op te lossen blijken nogal uiteen te lopen -
Nov 18, 2018 om 11:30Wat is een redelijke compensatieIk wil voorkomen dat het een spel wordt van wanneer wat en hoe er door ons niet juist is gehandeld of wanneer we (achteraf) dingen anders hadden kunnen doen in de ogen van iemand.
Ik bedank panter22 en edrick3 voor hun voor mij constructieve bijdrage.
ik ga zeker gebruik maken van hun adviezen.
Bij de door hen gemelde instanties zal ik dan ook e.e.a. voorleggen met een zo compleet mogelijk chronologische volgorde van contact momenten met Roompot -
Nov 18, 2018 om 01:21Wat is een redelijke compensatieWellicht ten overvloede: ik praat niet over geld of wat dan ook. Ik vraag me alleen af wat een redelijke compensatie is omdat ik nogal teleurgesteld ben.
de conclusie kan ook zijn dat wat mij overkomen is normaal is en dit ik dit soort vakanties gewoon niet meer moet doen. -
Nov 17, 2018 om 19:21Wat is een redelijke compensatieDit antwoord verbaasd me een beetje
dezelfde persoon meld eerder dat ik beter direct had kunnen vertrekken als het niet bevalt. Ik denk bijna dat hier een belang speelt.
is het vreemd als een park je een onbezorgde luxe relax vakantie verkoopt dat je dit dan ook verwacht.
natuurlijk is ongemak en/of overlast moeilijk te vertalen in een compensatie.
vandaar mijn vraag. Als ik alle antwoorden ook via andere kanalen op een rijtje zet varieert dit van niet aanstellen tot volledig geld terug wegens wanprestatie inclusief een gratis midweek als goedmaker.
hier is dus geen standaard oplossing voor. -
Nov 17, 2018 om 14:56Wat is een redelijke compensatieHet is ook een vraag van mij en geen eis. Ik heb geen ervaring hiermee en vroeg het me alleen af.
schade is betrekkelijk, ik spreek ook over ongemak.
als ik wegga heb ik ze geen kans gegeven om e.e.a. te herstellen.
achteraf gezien was direct vertrekken wellicht verstandiger geweest en was ik alleen die 500 kwijt.
bedankt voor de reactie
Ps natuurlijk ben ik ook een paar keer bij de receptie geweest. Volgens mij heb ik dat ook geschreven