Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Ilias_030
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Mar 21, 2018 om 22:33DynafixIdd, maar kan ik het laten repareren bij Apple en dat ik het factuur naar Tele 2 stuur?
-
Mar 21, 2018 om 21:58DynafixWellicht is het handig om eerst te weten welke beslissingen ik kan nemen.
-
Mar 21, 2018 om 16:48Dynafix
dus jullie helpen mij niet met de reparatie?
Jij zegt:Dynafix in iedergeval niet
Jij zegt:ze zeggen dat er niks is met mijn toestek
Jij zegt:terwijl de producent zegt dat dit wel zo is
Jan-Willem zegt:Daar kan ik je dus helaas niet verder mee helpen zoals hierboven aangegeven
Jij zegt:Apple geeft aan dat mijn toestel non-conform is
Jan-Willem zegt:Een klacht kan ook alleen via die weg worden ingediend
-
Mar 21, 2018 om 16:46DynafixVolgens Tele2 moet ik het maar uitzoeken bij Dynafix :( dit is toch niet netjes
-
Mar 21, 2018 om 16:45DynafixJeetje ik vind dit echt geen service
-
Mar 21, 2018 om 16:44Dynafix
Jij zegt:Apple geeft aan dat mijn toestel non-conform is
Jan-Willem zegt:Een klacht kan ook alleen via die weg worden ingediend
Jij zegt:Bij wie moet ik zijn buiten dynafix
Jij zegt:gezien het feit dat ik geen enkele overeenkomst heb met hen
Jan-Willem zegt:Aangezien je geen andere vragen hebt dank ik je voor deze chat en wens ik je een fijne dag toe. Na deze chat heb je de
-
Mar 21, 2018 om 16:41DynafixDIt is het enige waar ik volgens Tele 2 recht op heb :(
-
Apr 20, 2017 om 14:15FreedealsHet is een fout die zij hebben gemaakt en ik heb niet wat je beweert op start een abbonement gedrukt het is gewoon een foutje vanuit hun kant.
-
Apr 20, 2017 om 11:29FreedealsWat bedoel je precies?
-
Apr 20, 2017 om 10:52FreedealsIk weet het, maar heel erg bedankt voor je hulp, ik denk dat het nu is opgelost!