Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: LOhV
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Mar 6, 2016 om 13:51Dreiging vanuit ZiggoDankjewel Carola,
Ik heb net een forum aangemaakt en hoop dat je gelijk hebt en Webcare mij wel fatsoenlijk kan helpen. -
Mar 6, 2016 om 10:16Dreiging vanuit ZiggoHallo Marita,
Dankjewel voor je reactie.
Ik heb nu een webformulier als een klachtformulier ingevuld.
Vriendelijke groet, Loes. -
Mar 6, 2016 om 09:17Dreiging vanuit ZiggoIn de e-mail van 16 februari heb ik aangegeven wat de afspraak inhoud en dat ik hier een nauwkeurige bevestiging van wil hebben anders
"mag u mij als klant af beschouwen".
In de e-mail van 24 februari vraag ik wat er aan de hand is omdat er op de factuur geen sprake is van de gemaakte afspraken.
De e-mails zijn via de site gegaan; anders kun je hen niet e-mailen.
Op de mail wordt dan inderdaad een automtische ontvangstbevestiging gegeven.