Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: LR
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Sep 16, 2016 om 16:28Garantie nieuwe pcHp heeft een support Service hier in Nederland,maar niet het reparatiecentrum!
Het waren oude bestanden van de vorige versie,het lijjkt erop alsof HP zelf de update van Windows 10 heeft uitgevoerd,dit schijnen sommige fabrikanten te doen (volgens Microsoft) -
Sep 16, 2016 om 16:23Garantie nieuwe pcVolgens HP moest ik altijd eerst bij hun zijn,vandaar
-
Sep 16, 2016 om 16:20Garantie nieuwe pcDe laptop is weer onderweg terug en waar ik al bang voor was,er is alleen een reinstall gedaan,want dat is volgens hun het voornaamste probleem,dus ik houd mijn hart weer vast.
Ik hoop dat ze woord houden,,dank voor de antwoorden
Fjn weekend en groet
Louise -
Sep 13, 2016 om 19:24Garantie nieuwe pcBeste Philip
Dank voor uw reaktie,het waren nog oude bestanden van de vorige windows versie,die er eigenlijk helemaal niet op zouden moeten staan.De pc heeft nu dus al een paar keer een schone Windows 10 ondergaan en dat heeft dus niets geholpen,dat is het vreemde.Hoe dan ook,heb net de reparatiestatus bekeken en daar staat dat er geen problemen zijn gevonden en dat ze van de klant een foutcode moeten krijgen,vraag me echt af wat voor technische mensen ze daar hebben! Ook een foutje van de support hier natuurlijk,want dat moeten hun doorgeven.
Heb een mail gestuurd dat het een gebed zonder end gaat worden en dat ik er klaar mee ben en nu afwachten
Fijne avond en vr.groet
Louise