Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Linda1974
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Sep 8, 2020 om 16:28Vreemde werkwijze Coolmixnee nog niet, want het gesprek werd te moeilijk voor de klantenservice (omdat ik me niet zomaar af laat schepen met die mooie standaard verhaaltjes) en toen hebben ze gewoon de verbinding verbroken....
Dankjewel voor het delen van de link, maar had destijds zelf al onderzoek gedaan, maar de microfoon was echt kapot en daarom had Coolmix ook al twee keer een vervanging/reparatie doorgevoerd. Zoals al geschreven, met een headset totaal geen problemen en werkte alles perfect -
Sep 8, 2020 om 11:54Vreemde werkwijze CoolmixDankjewel voor deze uiterst nuttige tip! Ga het gelijk doen.
-
Sep 8, 2020 om 11:54Vreemde werkwijze CoolmixOmdat we dan deze discussie niet zouden hebben :-) Ik werd gevraagd, in het kader van de zonder voorwaarden aangeboden upgrade, allereerst een nieuw toestel te bestellen. Heb toen de orderbevestiging door moeten sturen, alvorens ik de retourbon voor de defecte telefoon kreeg. En dan nu met de melding komen dat hij naar behoren werkt terwijl het exact dezelfde symptomen vertoond als de vorige twee keer.....dat kan ik alleen uiterst merkwaardig noemen....
-
Sep 8, 2020 om 11:50Vreemde werkwijze CoolmixAls het toestel had gewerkt dan had ik hem helemaal niet ter reparatie aangeboden ;-) In die zin vind ik de werkwijze vreemd dat ze dan voor hadden moeten stellen om het toestel na te laten kijken en als het weer hetzelfde defect was er een upgrade aangeboden kon worden. Nu werd de upgrade zonder voorwaarden aangeboden en is het mijn woord tegen het van Coolmix. De vorige twee keren waren de symptomen exact gelijk en is er een vervanging / reparatie door Coolmix uitgevoerd. Wel heel toevallig dat hij nu opeens goed blijk te werken terwijl er diverse klanten aan hebben gegeven me niet te verstaan tenzij ik de headset gebruikte. Identiek aan de vorige twee keren. Het is overigens een Iphone 6s waar het probleem zich volgens Coolmix vaker voor doet. Vandaar dat ze ook een upgrade voorstelde, aangezien ik aan gaf geen vertrouwen te hebben dat dit nu de laatste keer zou zijn dat de microfoon kapot gaat en het een zakelijke telefoon is.