Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: LuuQx
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Feb 15, 2021 om 13:58Klachten over het bedrijf LuuQxBeste klant,
Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.
Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.
We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.
Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.
Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.
Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.
Met vriendelijke groet,
Team LuuQx
-
Feb 15, 2021 om 13:57Klachten over het bedrijf LuuQxBeste klant,
Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.
Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.
We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.
Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.
Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.
Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.
Met vriendelijke groet,
Team LuuQx
-
Feb 15, 2021 om 13:57Klachten over het bedrijf LuuQxBeste klant,
Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.
Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.
We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.
Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.
Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.
Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.
Met vriendelijke groet,
Team LuuQx
-
Feb 15, 2021 om 13:56Klachten over het bedrijf LuuQxBeste klant,
Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.
Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.
We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.
Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.
Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.
Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.
Met vriendelijke groet,
Team LuuQx
-
Feb 15, 2021 om 13:56Klachten over het bedrijf LuuQxBeste klant,
Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.
Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.
We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.
Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.
Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.
Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.
Met vriendelijke groet,
Team LuuQx
-
Feb 15, 2021 om 13:56Klachten over het bedrijf LuuQxBeste klant,
Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.
Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.
We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.
Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.
Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.
Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.
Met vriendelijke groet,
Team LuuQx
-
Feb 15, 2021 om 13:56Klachten over het bedrijf LuuQxBeste klant,
Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.
Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.
We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.
Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.
Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.
Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.
Met vriendelijke groet,
Team LuuQx
-
Feb 15, 2021 om 13:55Klachten over het bedrijf LuuQxBeste klant,
Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.
Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.
We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.
Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.
Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.
Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.
Met vriendelijke groet,
Team LuuQx
-
Feb 15, 2021 om 13:55Klachten over het bedrijf LuuQxBeste klant,
Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.
Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.
We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.
Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.
Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.
Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.
Met vriendelijke groet,
Team LuuQx
-
Feb 15, 2021 om 13:54Klachten over het bedrijf LuuQxBeste klant,
Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.
Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.
We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.
Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.
Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.
Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.
Met vriendelijke groet,
Team LuuQx