Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Marcelz1964
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Sep 1, 2017 om 19:38Prijs bij afrekenen anders dan aanbiedingLuxe probleem? Het gaat hier over een bedrijf dat geen enkele moeite doet om een door het bedrijf gemaakte fout te corrigeren of op een nette manier op te lossen. Geen luxe probleem maar een kwestie van klantvriendelijkheid en zeker na er telefonisch op gewezen te zijn en ik zal niet de enige geweest zijn die dat gedaan heeft. Het is gewoon een kwestie van een massamail met een rectificatie. Even op enter drukken en iedereen is weer op de hoogte.
-
Sep 1, 2017 om 19:19Prijs bij afrekenen anders dan aanbiedingGa ik doen, bedankt voor de link.
-
Sep 1, 2017 om 19:18Prijs bij afrekenen anders dan aanbiedingNatuurlijk maak ik mij niet zo druk om die 10 euro maar eerder over de manier waarop ik ben behandeld / afgescheept aan de telefoon nadat ik netjes erop gewezen heb dat er iets niet juist was. Daar heeft dit bedrijf dus duidelijk niets mee gedaan en de originele aanbieding inclusief de halve rectificatie laten doorlopen zonder de klanten in te lichten.Dat is in mijn ogen de boel flessen en hopen op zoveel mogelijk klanten die hier intrappen. Zoals eerder geschreven, jammer van de huidige koers want dit bedrijf was in het verleden wel anders. Gelukkig zijn er genoeg andere sauna's waar de klant wel voorop staat.
-
Sep 1, 2017 om 18:07Prijs bij afrekenen anders dan aanbiedingStel u ziet in de supermarkt een mooie aanbieding van laten we zeggen 1 euro, eenmaal aangekomen bij de kassa moet u 2 euro betalen. Begrijpt u een beetje het gevoel? De aanpassing had net als een eerdere rectificatie gewoon even per mail aan de klanten gemeld moeten worden. Dat extra tientje daar maal ik niet om maar blijkbaar ligt dat bij Thermen Soesterberg toch anders. Zij maken deze fout en dienen deze recht te zetten maar in plaats daarvan hopen ze in mijn ogen dat de klant zich lekker laat maken met het bedrag in de mail en tijdens het afrekenen denken, ach het is maar een tientje. Dit is trouwens niet de eerste keer dat ik erbij inschiet want dit bedrijf is al een aantal maal failliet verklaard en mijn spaarkaart die ik toen had moest ik dus ergens anders verzilveren maar ook daar is nooit mail over geweest dus 40 km met het idee gereden dat ik met mijn gespaarde puntjes een keer gratis mocht. Ondanks dat toch steeds trouw blijven gaan maar na het lezen van recensies van andere klanten en de daarbij behorende klachten herken ik een hoop van mijn eigen klacht en betreur de koers die dit eens zo mooie bedrijf nu vaart.
-
Sep 1, 2017 om 17:37Prijs bij afrekenen anders dan aanbiedingEr is geen reden gegeven, ik moest op de link klikken en dan zou ik de juiste prijs krijgen. Als je echter op de link klikt dan moet je een keuze maken en daar staat inderdaad deze prijs bij de ochtend badenkaart. Dit vind ik erg stiekem want als je even niet oplet en je kijkt naar de prijs en selecteerd deze dan betaal je voor een ochtend kaart terwijl je een avond kaart wil.
Let je wel op dan zie je dat je 10 euro meer moet betalen terwijl duidelijk is dat het een avond kaart betreft in de aanbieding.
Er is wel sorry gezegd maar daar hoort denk ik ook een rectificatie bij voor alle andere klanten die deze mail gehad hebben want het is natuurlijk niet zo netjes om een fout op deze manier een maand te laten doorlopen. -
Sep 1, 2017 om 17:00Prijs bij afrekenen anders dan aanbiedingDat is nou precies wat ik bedoel, geen rectificatie. Er was er wel een voor de 20+2 badenkaart maar dat ligt dan waarschijnlijk aan het feit dat die niet verkocht werd omdat het gunstiger was om twee maal die 10+1 te nemen.
-
Sep 1, 2017 om 16:56Prijs bij afrekenen anders dan aanbiedingDat zou kunnen maar de prijs die ik in de screenshot heb meegestuurd is de prijs na een rectificatie op een eerdere mail waarin een 20+2 badenkaart werd gecorrigeerd. Deze was in de eerste mail voor de avond maar na rectificatie voor de gehele dag. De prijs van de avond badenkaart is zowel in de eerste mail als de tweede 119,50.
Het gaat mij niet om dat ene tientje maar ik ben niet de enige die deze mail gehad heeft, als 100 mensen denken wat kan mij dat ene tientje schelen dan zijn dat 100 tientjes en niemand corrigeerd iets. Persoonlijk vind ik dit een zeer kwalijke streek om mensen eerst enthousiast te maken en bij het afrekenen erop te gokken dat er gedacht wordt, laat dat tientje maar zitten want ik kom er immers met plezier en wil dit zou houden.