Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: MarcoW90
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jul 31, 2020 om 13:44Coolblue problematiek nieuwe TVKlopt,
Zojuist hebben wij bericht gekregen van Coolblue.
Een hoop excuses en de televisie wordt opgehaald.
Ook zullen wij ons geld terug ontvangen.
De zaak is afgedaan! -
Jul 30, 2020 om 10:14Coolblue problematiek nieuwe TVDe dagen tikken langzaam weg, maar reactie blijft uit.
Koopovereenkomst overslaat zich in een vordering welke wij uithanden zullen gaan geven. -
Jul 30, 2020 om 10:12Coolblue problematiek nieuwe TVEven hierop terugkomend en om tevens uw waanbeeld hier weg te nemen, het volgende.
Elke stap die is genomen in dit klote proces is afkomstig van ons. Het enige wat een coolblue heeft gedaan is (ondertussen) 4 tickets tickets aanmaken bij andere partijen en vervolgens konden wij hier achteraan. Dus het geen zoals u hierboven citeert slaat van kant noch wal.
Om u even om de hoogte te houden, wij zouden afgelopen maandag wat horen. nadat wij in eerste instantie vorige week woensdag bericht zouden krijgen. Wat denkt u, na mijn WIK-brief (22 juli) zou deze maandag bericht komen.... niks noppes nada ontvangen. Coolblue staat sinds een tijdje niet meer zo goed aangeschreven. Op internet zie je diverse personen met problemen en nalatig handelen. 2 a 3 jaar geleden gaf ik ze tussen een 7 en een 9. nu is het slechts een 0. -
Jul 29, 2020 om 10:59Coolblue problematiek nieuwe TVBedankt voor uw reactie.
Dit klopt inderdaad, wij zouden maandag eigenlijk een reactie van Coolblue mogen verwachten, maar zij hadden nog niks vernomen van de monteur..?
Daarom heb ik ook eerder al aangegeven, de klant, waarmee Coolblue een koopovereenkomst heeft, wordt op deze manier telkens aan een lijntje gehouden.
Wij wachten inderdaad nog even af. -
Jul 29, 2020 om 08:03Coolblue problematiek nieuwe TVIk wil u toch wel benadrukken dat Coolblue niet veel contact opneemt, aangezien wij zelf overal 10x achteraan moeten bellen.
Dan zal dat wel bij de tijd anno 2020 horen......? in ieder geval heb ik deze klantgerichtheid niet meegekregen, vandaar mijn bericht. -
Jul 29, 2020 om 08:02Coolblue problematiek nieuwe TVDit is helder maar wij zijn juist al maanden hiermee bezig.
Voorheen heb ik ook spullen gekocht bij Coolblue en na een keer problemen te hebben gehad ben ik super netjes geholpen.
Echter lees ik de laatste maanden dat heelveel mensen problemen ervaren met de service en dat over retourneren ontzettend veel negatieve berichten binnen komen. -
Jul 28, 2020 om 23:55Coolblue problematiek nieuwe TVOngelovelijk droevig en treurige reactie met weinig smaak en totaal geen denk denk.
-
Jul 28, 2020 om 23:49Coolblue problematiek nieuwe TVWij hebben via een tussenpersoon van/ en of coolblue een nieuwe TV gekregen.
Dit zal wel via Coolblue ---> naar Sony en dan naar tussenpersoon zijn gecombineerd.
Echter is de tussenpersoon de ''postbode''. Er is alleen nooit een nieuwe tv geleverd. -
Jul 28, 2020 om 23:47Coolblue problematiek nieuwe TVGoedendag,
Dit hebben wij al meerdere malen gedaan. -
Jul 28, 2020 om 23:47Coolblue problematiek nieuwe TVWij gaan kijken naar de mogelijkheden, aangezien elke belofte tot op heden nog niet is nagekomen.