Reacties gegeven door: Marie-José 55
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Sep 14, 2016 om 14:19Montel reageert niet op klacht bankstelklopt! deze had ik gevonden, kon alleen niet zien wat het hoofdkantoor was. Met het eerder gegeven telefoonnr hier op het forum vermoed ik dat Waalwijk het hoofdkantoor is. Voor een volgende keer!
-
Sep 14, 2016 om 13:42Montel reageert niet op klacht bankstelDag Edrick3.
Dank voor de reactie. ik ga maar bellen met Montel! zo te zien bent u op de site geweest van Montel. Opgevallen dat er totaal geen adres gegevens te vinden zijn?
als er voortgang te melden is, dan noteer ik dat weer hier op het forum
groet
Marie-José -
Sep 14, 2016 om 13:38Montel reageert niet op klacht bankstel
Hallo Zoekster,
Wat u adviseert is eigenlijk precies wat ik reeds gedaan heb! schriftelijk antwoord binnen 2 weken, foto's erbij etc. Ik verwacht net als u ook dat het CBW weinig zal doen. Afgaande op alle reacties zal ik eerst Montel gaan bellen. Ik zal nog extra een foto maken van de hele bank, die totaal geen gebruiksporen heeft, die aan de klantenservice aanbieden en vragen waarom er nog geen reactie is.
bedankt voor uw nette antwoord!
Marie-José
-
Sep 14, 2016 om 12:16Montel reageert niet op klacht bankstel
Hi Hansje,
Ik ga nog kijken naar het keurmerk. In de brief beschrijf ik uitgebreid onze situatie (geen kinderen b.v) en het gebruik van de bank (zelden; alleen bezoek). Gebruikte de brief van de consumentenbond als voorbeeld. Zoals hieronder ook beschreven met factuur, advertentie, foto's etc. Alleen lichaamsgewicht ontbreekt maar is zeker voor de bijna niet gebruikte bank niet super belangrijk. Ik kan me ook niet voorstellen dat wij de enige zijn met deze klacht. Maar dat zal Montel zeker niet aangeven en misschien ook wel dé reden waarom er geen reactie volgt en ze bang zijn voor precedenten.
Lastig is gewoon het ontbreken van een reactie. Ik kan nog telefonsch proberen contact op te nemen, maar kijk nog even welk advies verder volgt. Ga kijken naar het keurmerk van Montel!
nog een fijne zonnige dag!
Marie-José
-
Sep 14, 2016 om 12:02Montel reageert niet op klacht bankstelHi JackyH,
Bedankt voor je snelle reactie. Ik wilde het advies van de consumentenbond volgen (aangetekende brief) maar er is geen adres van Montel te vinden. dus genoodzaakt het via de mail aan klantenservice te doen. Ik vermoed dat personeel snel verwijst naar "het hoofdkantoor". Montel duitsland ken ik niet. Het is gewoon slordig dat we dit blijkbaar niet in Nederland kunnen oplossen als redelijke mensen.
We hebben ook de voorbeeldbrief van de consumentenbond gebruikt en voorzien van onze factuur, de advertentie met "kwaliteitsaanduidingen" en voorzien van 2 foto's.
Bijzonder jammer is dat we al sinds 25 jaar bij Montel winkelen; ook voor mijn ouders (staat ook in de brief).
groet,
Marie-José