Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Moluvo
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
May 1, 2023 om 16:08Misleidende website Moluvo.nlBeste Atlas1302,
We hopen dat u een fijne dag hebt.
Wij kunnen u garaderen dat Noamppje haar klacht / probleem serieus is genomen / wordt genomen (als ze nog geen contact hebt opgenomen) en er alles aan gedaan wordt om dit goed op te lossen.
Als u vragen hebt, stuur dan een e-mail naar support@moluvo.com
Fijne dag!
Met vriendelijke groeten,
Team Moluvo -
May 1, 2023 om 16:06Misleidende website Moluvo.nlBeste Daisy, Mabelle, Atlas1302, RJW en Sira,
Op vrijdag 28-04-2023 waren we getroffen door een zware technische storing. Hierdoor is de domeinnaam www.moluvo.nl en het e-mail adres support@moluvo.nl platgegaan. Wellicht was u dit ook niet ontgaan toen u ons probeerde te bezoeken of te contacteren. We zijn daarom direct aan de slag gegaan en hebben de afgelopen dagen niet geslapen om dit direct op te lossen zodat we weer direct in contact konden komen met u. Daarom kunt u vanaf nu ons bezoeken via www.moluvo.com en ons contacteren via support@moluvo.com. De klantenservice staat 24/7 voor u klaar via support@moluvo.com We willen onze oprechte excuses aanbieden voor deze zeer vervelende situatie, maar gelukkig is het weer opgelost.
Daarnaast kunnen we u garanderen wanneer u klachten / problemen hebt dat wij dit uiterst serieus nemen en alles er aan doen om dit goed met u op te lossen.
Fijne dag!
Met vriendelijke groeten,
Team Moluvo -
May 1, 2023 om 16:04Misleidende website Moluvo.nlBeste Janny,
Liselotte hier van Moluvo!
Wij kunnen u garanderen dat Noamppje contact met ons heeft opgenomen of wij met haar en dat het probleem is opgelost.
Maakt niet uit hoe de consument heeft betaalt, wij bieden altijd een gepaste en eerlijke oplossing en storten het aankoopbedrag altijd terug.
Heeft u vragen? Stuur dan een e-mail naar support@moluvo.com
Fijne dag!
Met vriendelijke groeten,
Team Moluvo -
May 1, 2023 om 16:01Misleidende website Moluvo.nlBeste Sjjoppy,
Bedankt voor uw e-mail.
Wij zijn uiterraad niet misleidend.
Helaas hadden we tussen januari en februari een logistiek probleem waardoor veel bestellingen verkeerd / te laat werden geleverd.
Onlangs hebben wij dit ook opgelost en zijn we van 400 negatieve reviews naar 100 gegaan, en zullen we binnen 1 maand een positief cijfer behalen op trustpilot. Dit omdat wij uiterraad de klantenservice flink hebben verbeterd en alle problemen voorkomen / direct oplossen.
Als u vragen hebt kunt u ons gemakkelijk contacteren via support@moluvo.com
Fijne dag!