Reacties gegeven door: Networkdrone
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Sep 8, 2023 om 13:25App communicatie instantie
@Neodutchio
Als ik de zorgverzekering wil nakijken heb ik de mogelijkheid dit te doen via de webbrowser. Je noemt allemaal zaken die alternatieven hebben. Je slaat compleet de plank mis op mijn vraag. Deze organisatie (noodzakelijke opvang) geeft geen enkele alternatief en dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
"Dat niet alle apps zouden werken op alle telefoons is kolder. Alles valt en staat met de juiste software." Je bent niet de enige op de wereld. Andere mensen ervaren andere dingen dan jij. Ooit weleens ervaringen gelezen over apps? Dat het bij jou wel werkt, wil niet zeggen dat het bij een ander ook altijd werkt. -
Sep 8, 2023 om 12:19App communicatie instantie@THECLA58, de app werkt niet. Dus al zou ik het wel willen, dan werkt hij nog altijd niet. De ervaringen op die app die ze gebruiken liegt er ook niet om. Dus ik ben niet de enige met problemen met die opvang. Zie ook mijn reactie helemaal onderaan. Het is jammer dat ik de originele vraag niet kan aanpassen, omdat de meeste mensen niet verder lezen dan de eerste comments.
-
Sep 8, 2023 om 08:21App communicatie instantieJe levert 2 uitersten en ook een tegenstelling.
"Juist met een app lijkt het mij het slimste. Alles kan op 1 plek geregeld worden." Dit kan dus juist niet, want die ene plek is volgens jou waarschijnlijk een telefoon, maar je hebt dan 100 apps (dit is een overdrijving) nodig om al dit informatie binnen te krijgen. En niet alle apps werken op alle telefoons. Dus dit is een hele slechte ontwikkeling. Ze konden ook kiezen voor een reeds bestaande app die al is bewezen en waar veel meer instanties van gebruik maken. -
Sep 8, 2023 om 08:16App communicatie instantieDat klopt, maar dan krijg je het dus nog steeds binnen via 1 universele app, namelijk je email app. In dit geval betreft het dus een specifieke app waar zij voor hebben gekozen die ook nog eens niet werkt. Bij de bedrijven waar ik persoonlijk tot nu toe heb gewerkt of mee heb samengewerkt is er altijd een alternatief aanwezig. Dezelfde informatie is meestal dan ook online beschikbaar als je daar inlogt met je account. Deze opvang waar ik bij zit levert die optie niet.
-
Sep 15, 2020 om 17:27EL-Vidas Samsung TV defect@HEREMIETKREEFT "Wel, nog eens herhaald op adequate vervanging en dat wenst Ts niet"
Je geeft eigenlijk aan dat een verkoper tot in de eeuwigheid een product kan laten repareren? De links die jij mij zelf hebt gegeven zeggen daarentegen iets anders. Kijk ook eens naar deze site die ik recent heb gekregen van iemand op https://www.judex.nl/rechtsgebied/consumentenrecht/garantie-en-ruilen/artikelen/wanneer-en-hoe-kan-ik-een-koopovereenkomst-ontbinden" Het gaan dan vooral om dit gedeelte bij "Samengevat kunt u tot ontbinding van de koopovereenkomst overgaan als:". Ik heb de verkoper de kans gegeven om het product te laten repareren, deze heeft echter zelf ervoor gekozen om dit te laten doen door de service van Samsung zelf. Ik heb de verkoper de kans gegeven om mij te voorzien van een leentoestel toen de reparatie langer zou gaan duren, echter dit hebben ze geweigerd. Daarna heb ik ze de kans gegeven om een nieuw toestel te sturen, ook dit hebben ze wederom geweigerd en nu willen ze de TV alweer laten repareren bij dezelfde partij waar Samsung ook hun TV's laat repareren. Volgens de wetboek hoef ik hier dus niet meer mee akkoord te gaan en heb ik ze alle kansen gegeven waardoor we dus op een laatste punt zijn aangekomen door de overeenkomst te ontbinden. Juridisch gezien sta ik dus in mijn recht als koper. Ik heb gelukkig dan ook alle benodigde bewijzen. Kun jij mij dan aangeven in welk opzicht ik volgens jou niet sterk zou staan wanneer het voor een rechter zou moeten komen? -
Sep 15, 2020 om 17:24EL-Vidas Samsung TV defectHet heeft weer een staartje gekregen
-
Sep 4, 2020 om 17:05EL-Vidas Samsung TV defect" Als de tv wel door Samsung Nederland geleverd zou zijn was het een ander verhaal geweest. "
Dat is onzin. Het product komt nog steeds uit Europa. Het maakt daarin niet uit waar El-vidas zijn producten inkoopt. Het is nog altijd een Samsung. Er bestaat niet voor niets fabrieksgarantie. Dat Samsung bepaald dat het een Benelux model moet zijn willen ze je helpen is iets wat ze zelf bedenken. Maar goed, dat is normaal een zorg die een consument niet moet hebben maar de verkoper.
" Zij moeten nu kosten maken wegens het prutswerk van El Vidas " welk prutswerk hebben we het hier over?
Mijn les is dat ik de volgende keer niet Samsung benader maar de verkoper alleen. -
Sep 4, 2020 om 14:03EL-Vidas Samsung TV defect@Geboren Amsterdammer, ik zal deze pas in het uiterste geval inschakelen. Ik wil ze nog wel een kans geven om tot een oplossing te komen. Welke in dit geval alleen een creditering zou zijn. Als zij, na ontvangst van de TV, alsnog weigeren mij een creditering te geven en weer een reperatie of nieuwe tv aanbieden dan zal ik verdere stappen ondernemen. Volgende week weet ik daar meer over. Ik weet nu in ieder geval wat mijn rechten zijn door de reacties hier en de gegeven links. Bedankt daarvoor.
-
Sep 4, 2020 om 13:59EL-Vidas Samsung TV defect
@Neodutchio, Het is inderdaad grijze import, maar goed, als standaard consument let je daar niet op bij je eerste nieuwe tv in 9 jaar. Je denkt een mooie tv in de aanbieding gekocht te hebben, en het had ook goed kunnen gaan. Maar de reden waarom ik geen Samsung meer wil is niet wegens El-Vidas, maar vanwege de manier waarop Samsung met hun vingers wijst naar El-Vidas en waarop ze de TV meerdere malen hebben geprobeerd te repareren. Het is en blijft een TV van Samsung en dan zou het voor reparatie niet uit mogen maken waar deze TV vandaan komt.
Daarnaast wil ik ook geen klant meer zijn van El-Vidas, wegens de manier waarop zij tenslotte alles weer afschuiven op Samsung en meerdere malen bepaalde reële en simpele verzoeken geweigerd hebben om tot een oplossing te komen tussen Samsung, El-Vidas en mij als klant. Ik heb in beide geen (goede) vertrouwen meer als er weer een probleem met de TV zou komen in de toekomst.
-
Sep 4, 2020 om 13:40EL-Vidas Samsung TV defect@Ronny530, je hebt hier grotendeels gelijk in. Maar ik heb El-Vidas meerdere malen hierover gecontacteerd omdat Samsung mij had aangegeven dat ze hun moesten bellen voor een credit. Dit weigeren ze te doen omdat ze aangeven geen dealer te zijn. Ondanks dat ze geen dealer zijn had Samsung hun aangegeven dat ze toch met hun contact op konden nemen voor een oplossing. Vanwege die weigering en tevens het niet verlenen van een leentoestel zijn ze wel degelijk in gebreke. Ik plaats nog geen details voor de genomen acties en verzoeken omdat ik hun nog de kans wil geven om tot een juiste oplossing te komen.