Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: NinoKono
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Feb 17, 2021 om 15:53Koopovereenkomst ontbindenIk heb hun gelegenheid gegeven om de laptop te maken, nu de problemen er nog zijn word mij vertelt dat er niet goed na gekeken is en dat ik hem maar weer moet op sturen. Dankuwel voor uw advies en ik koop ook nooit meer dit soort producten bij bol.com (of andere online websites)
-
Feb 17, 2021 om 15:52Koopovereenkomst ontbindenDankjewel, ik ga nu ook een aangetekende brief sturen en dan afwachten
-
Feb 17, 2021 om 15:51Koopovereenkomst ontbindenKabel maakt niks uit probleem blijft er
-
Feb 17, 2021 om 15:51Koopovereenkomst ontbindenProbleem is er aan netstroom en aan de accu. En zoals AUDB zegt, ik heb mij aan de wet gehouden en hun een kans gegeven om het te maken, hiervan zelfs bewijs stukken gestuurd om te laten zien dat ik nog steeds met het probleem zit.
-
Feb 17, 2021 om 15:48Koopovereenkomst ontbindenJa ik heb hem getest op het tv scherm waar die het ook niet op doet en wederom de andere laptops wel.
-
Feb 16, 2021 om 22:52Koopovereenkomst ontbindenDat het scherm niet compatable is met de laptop, maar dat zou betekenen dat hij het helemaal niet zou doen neem ik aan.
-
Feb 16, 2021 om 22:51Koopovereenkomst ontbindenJa allemaal al gedaan, ik heb ook gekeken of er updates zijn
-
Feb 16, 2021 om 21:37Koopovereenkomst ontbindenhet is een ASUS TUF Gaming FX506IV-BQ123T
-
Feb 16, 2021 om 21:36Koopovereenkomst ontbindenHdmi kabel, maar ik neem aan dat als de kabel bij 2 andere laptops en 1 pc werkt, dat die het ook op deze laptop moet doen.
-
Feb 16, 2021 om 21:35Koopovereenkomst ontbindenIk heb hem aangesloten op mijn computer scherm door midel van een andere HDMI kabel, hier is hetzelfde probleem