Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Pia.Bos
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Oct 14, 2019 om 23:42Na 3 jaar pas een factuur ontvangenDat hebben ons per email gestuurd maar dat hebben wij niet ontvangen. Dat was ongeveer een jaar na de aanvraag. Het SNN gaf aan dat we het niet klaar gemeld hadden en daarom de subsidie was ingetrokken. Dat hoorde ik een week geleden toen ik contact had opgenomen met het SNN. Je moet het klaar melden door de rekening te sturen van de aankoop en eventueel je eigen bankrekeningnummer. Wij hadden de rekening per mail naar het SNN gestuurd maar dat is niet opgepakt. Ook niet een bericht dat ze het geld naar ons zouden overmaken. Vandaar dat we raar stonden te kijken.
-
Oct 14, 2019 om 13:30Na 3 jaar pas een factuur ontvangenIk had de factuur ontvangen op 23-12-2016 en de eerste herinnering dat de factuur niet betaald is op 23-09-2019. In de tussentijd geen brieven gehad.
Zo staat het ook in de brief.
Uit mijn boekhouding blijkt dat u factuur + nr niet zou hebben betaald. Het gaat om een levering van decemder 2016. Zie bijgevoegde rekening. Wilt u overgaan tot betaling van deze rekening.
tot slot staat er. excuses voor deze late herinnering.
Ik heb tenslotte gebeld met Consuwijzer. Die waren daarin erg duidelijk en hebben aangeven dat de factuur na 2 jaar verjaard is en heb van hun een voorbeeld brief gekregen die ik aangetekend moet versturen. -
Oct 14, 2019 om 10:46Na 3 jaar pas een factuur ontvangenVolgens advocaten.nl mag een leverancier gewoon wachten met het versturen van een betalingsherinnering. Daar is geen termijn aan verbonden. Ook al is het bijna 3 jaar geleden en zou ik de factuur gewoon moeten betalen.
-
Oct 14, 2019 om 10:21Na 3 jaar pas een factuur ontvangenDe subsidie was al toegekend. De kachel leverancier gaf aan dat we de factuur ook naar het SNN konden sturen met het verzoek om deze rechtstreeks aan hun te betalen. Dat hadden al meerdere mensen gedaan. Dus de factuur is per mail naar het SNN gestuurd. Daar is het ergens mis gegaan. De subsudie is ingetrokken en ons per mail meedegedeeld die we niet hebben ontvangen. Als de kachelkoning binnen de 12 maanden had gereageert dat de factuur niet betaald was, hadden we nog actie kunnen ondernemen. Omdat wij verder niets hoorden, ook geen herinering dat de factuur niet betaald was, gingen we er van uit dat het afgehandelt was. Tot dat we eind september een brief kregen van de kachel leverancier dat de factuur niet betaald was. Bijna 3 jaar later.
-
Oct 12, 2019 om 23:06Na 3 jaar pas een factuur ontvangenWij hebben de nota in december 2016 ontvangen van de Kachel leverancier. Op zijn verzoek hebben we deze naar het SNN gestuurd met het verzoek deze rechtstreeks aan hun te betalen. Tot voor 4 weken terug niets meer gehoord en wij gingen er daarom van uit dat het netjes afgehandelt was. Ik kreeg toen het verzoek alsnog te betalen omdat de factuur niet betaalt was door het SNN.