Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Rene braxhoofden
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Apr 2, 2021 om 08:36Geen garantie zonder bon bij de AHhttps://youtube.com/shorts/CsA3Z7zQvMQ
Ik heb even een videootje gemaakt voor als jullie een idee hebben wat het kan zijn -
Apr 2, 2021 om 07:27Geen garantie zonder bon bij de AH@miennaamishaaz
Klopt inderdaad. Het betreft de ep1220.
De machine geeft compleet geen koffie meer. Hij sist alleen maar. Alle koffie komt in de lekbak terecht.
Theewater en stoom doen het wel gewoon.
De zetgroep maak ik elke week schoon. Vet hem elke maand in. Dus daar kan het niet aan liggen.
Ik heb het zeefje schoongemaakt met een tandenborstel voor als die verstopt zou zitten maar dat heeft geen resultaat gehad.
Ook heb ik de koffie uitlaat gecheckt maar die zit ook niet verstopt. Dus mijn ideeën zijn helemaal op
Ik zal straks even een video maken. Misschien dat iemand dan idd een idee heeft -
Apr 1, 2021 om 23:24Geen garantie zonder bon bij de AHDuidelijk. Bedankt voor deze informatie
-
Apr 1, 2021 om 23:20Geen garantie zonder bon bij de AHJa dat klopt. Maar ze bewaren de gegevens maar 12 weken. Het is nu 4 maand geleden
-
Apr 1, 2021 om 23:16Geen garantie zonder bon bij de AHDan gaan we aankloppen bij Philips. Bedankt voor de reacties