Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Richard67
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Sep 17, 2020 om 07:20Langlopende klacht T-mobile thuisHoi vasthouden is prima. Maak ook een mail naar hun met in het onderwerp klacht zodat het op de juiste afdeling komt en zo heb je het ook zwart op wit staan. Verder zijn de linkjes die ik gekregen heb ook een mogelijkheid. Grt.
-
Sep 17, 2020 om 07:17Langlopende klacht T-mobile thuisDank voor het uitvoerig bericht en de linkjes. T- mobile heeft inmiddels contact opgenomen met de toezegging het probleem zo snel mogelijk te verhelpen... Ik geef ze nog even de tijd om het indd op te lossen.
-
Sep 17, 2020 om 07:16Langlopende klacht T-mobile thuisDank voor je antwoord en indd kan een plug bij Ziggo zijn blijven steken. T-mobile is de provider van mevr dus is het aan hun om contact met Ziggo op te nemen. T- mobile heeft inmiddels contact opgenomen met de toezegging het probleem zo snel mogelijk te verhelpen...
-
Sep 17, 2020 om 07:14Langlopende klacht T-mobile thuisDank voor je reactie. Ziggo is met de verhoging simpelweg te duur geworden. Telefoon steekt in het juiste kastje en alle Ziggo is terug naar eigenaar. Het heeft mij ook tijd gekost om dit uit te zoeken maar ik heb het zelf mogen ervaren. T- mobile heeft inmiddels contact opgenomen met de toezegging het probleem zo snel mogelijk te verhelpen...
-
Sep 17, 2020 om 07:10Langlopende klacht T-mobile thuisDank voor de link. T- mobile heeft inmiddels contact opgenomen met de toezegging het probleem zo snel mogelijk te verhelpen...
-
Sep 17, 2020 om 07:10Langlopende klacht T-mobile thuisDank maar is voor mevr geen oplossing. T- mobile heeft inmiddels contact opgenomen met de toezegging het probleem zo snel mogelijk te verhelpen...