Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Ruben1978
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Feb 4, 2019 om 20:04Joyrider!Telefonische is het wel gemeld, denk 10min na het voorval, daarentegen hebben ze totaal niet geadviseerd wat er moet gebeuren. Ik vroeg is dat verstandig onderling te regelen JA werd er gezegd. Nooit iets over aangiften of dergelijke. Alleen mevrouw wat stom wat stom zonde zeg! Enkel dat. Maar wel gemeld dus!!!
-
Feb 2, 2019 om 11:20Joyrider!Oké dus ik kan ook een deurwaarder inschakelen om hem de kosten te betalen maar eerst langs juridische loket dus..
-
Feb 2, 2019 om 10:28Joyrider!maandag ochtend dan maar gelijk doen
-
Feb 2, 2019 om 10:19Joyrider!Ja klopt nieuwe adres was natuurlijk bekend. Wel hebben we de dag van het ongeval de verzekering erover gebeld. Maar die was toen ook al niet behulpzaam en heeft toen ook niet gezegd dat er aangiften enzo moest gebeuren.
-
Feb 2, 2019 om 10:05Joyrider!Schade aan onze auto die was niet meer te redden. Dat is nou juist het punt de verklaringen zijn er ze geloven het aangezien er meerdere agenten bij waren geweest. Maar ze zeggen gewoon te laat. Maargoed vind het ook laks van de verzekering aangezien alle post van ons op juiste adres aankomt behalve van dit ongeluk. Die poststukken zijn verzonden naar een adres waar we 3jaar geleden hebben gewoond tijdelijk
-
Feb 2, 2019 om 09:53Joyrider!Ja dat zijn we aan het doen, hem aansprakelijk stellen bedoel je? Maar kn de verzekering dat niet doen in plaats van ons aansprakelijk stellen?