Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: S.Nijmegen
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Oct 5, 2020 om 14:16Retour wel/niet aangekomenBeste Eduard,
Zoals ik al meerdere keren heb aangegeven, heb ik contact gehad met PostNL, maar kunnen zij verder niks voor mij betekenen omdat volgens hun het pakketje gewoon bij jullie geleverd is. Ik heb jullie hiervoor de Track&Trace-code ook aangeleverd.
Het pakketje is bij mijn weten dus wel degelijk bij jullie aangekomen.
Daar komt bij dat jullie per ongeluk een bedrag naar mij hebben overgeboekt, dat minder was dan het bedrag van mijn aankoop. Aangezien er in jullie systeem ruimte is voor dat soort fouten, is het voor mij momenteel aannemelijker dat de fout wat betreft de verdwenen pakketjes bij jullie ligt, en niet bij PostNL. -
Oct 5, 2020 om 12:12Retour wel/niet aangekomenNou, dat heb ik hier in ieder geval van geleerd
-
Oct 5, 2020 om 12:11Retour wel/niet aangekomenIk vond het ook een vrij snelle reactie, hier zitten ze blijkbaar echt bovenop?
-
Oct 5, 2020 om 12:04Retour wel/niet aangekomen1) Ik heb de correcte retourprocedure gevolgd
2) Ik heb meerdere keren contact met het bedrijf gehad, maar ik weet niet of dit volstaat als officiele klacht? Hun reactie is in ieder geval hier beneden te lezen: we hebben niks ontvangen, neem contact op met PostNL.
3) Heb ik nog niet gedaan, omdat ik hier verder niet bekend mee ben. Ik ben echter zeker bereid om dat te doen, als dat deze zaak verder helpt.