Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Svenix
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Mar 12, 2020 om 14:05Garantie vervalt door reparatie derde partijNee, het toestel is opgestuurd naar de verzekering en die hebben het toestel laten maken bij een aangesloten reparatieservice. Vodafone vertelde mij dat dit de standaardprocedure is, dat als ze zien dat een derde aan het toestel heeft gewerkt, het enige advies is dat er een nieuw toestel aangeschaft moet worden. Dynafix heeft dus nooit naar een probleem gezocht, alleen waargenomen dat er een ander scherm op zit en daardoor willen ze hem niet repareren en bovendien niet controleren wat ook daadwerkelijk het defect is..
-
Mar 12, 2020 om 13:39Garantie vervalt door reparatie derde partijDe eerste keer was inderdaad mijn fout, een barst in het scherm. De tweede keer echter gaat een onderdeel vanuit het niet stuk. Dat heeft niks met 'slordig' te maken. Het toestel is toen het destijds stuk was, opgestuurd naar de verzekering. Die hebben de schade gerepareerd, door een voor mij onbekende reparateur. Jammer dat je de schuld bij mij zoekt. Apple wou de telefoon repareren voor €450, Dynafix wil hem helemaal niet repareren. En tuurlijk zijn onderzoekskosten 'normaal' maar dan heb ik toch recht op het feit dat de telefoon daadwerkelijk onderzocht wordt en een conclusie waarom de Face-ID functie niet werkt? En 'dan maar zonder Face-ID' is makkelijk praten, verschillende functies werken dan niet meer. Bovendien ben ik van mening dat de functie, buiten mijn fout om het niet meer doet.
-
Mar 5, 2020 om 16:25Onterecht waterschade?!Face-ID werkt niet meer, Apple geeft aan hardware probleem en vraag om het toestel op te sturen. Paar dagen later krijg ik te horen dat er waterschade is geconstateerd, terwijl de telefoon nooit in de buurt is geweest van water en hij waterdicht hoort te zijn. Apple gebeld, maar die hebben geen communicatiemogelijkheden en houden het er bij dat het waterschade is. Kunnen mij ook geen bewijs leveren; alleen een schimmige foto waarvan een andere reperateur zegt dat het waarschijnlijk komt doordat het toestel te heet is geweest. Toestel word teruggestuurd en ik moet maar naar de eerstvolgende Amac gaan om de reparatie te controleren en te bewijzen dat het geen waterschade is.