Reacties gegeven door: YpsilonX
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Sep 10, 2022 om 12:11Plus-Dental/Dr. Smile al weken onbereikbaar.Vooralsnog is Plus-Dental/DrSmile niet met een officiële statement naar buiten gekomen over de slechte bereikbaarheid. Er is geen enkele vorm van geruststelling voor klanten gekomen. Ze zijn nu al meer dan een maand onbereikbaar. Behalve de geautomatiseerde e-mails waarin zij spoedig contact beloven is er geen enkele vorm van communicatie naar ons toe. Ik ben er nog steeds niet gerust op, ondanks mijn afspraak voor een 3D scan op aanstaande 24 september. In de reviews van andere klanten lees ik namelijk dat zij een 3D scan kregen voor een refinement en dat er daarna geen gehoor meer was van Plus-Dental/DrSmile. Of dat klanten na 6 weken nog steeds geen aligners hebben ontvangen. Ik heb nog steeds hoop op een goede einde maar ik reken tegelijkertijd ook op teleurstellingen. Met name de naamsverandering van Plus-Dental baart mij zorgen i.c.m. de slechte bereikbaarheid en het negeren van klachten en vragen. Mijn zorgen kunnen natuurlijk onterecht zijn dat zal nog moeten blijken. Ik vraag mij af hoe een bedrijf zo laks om kan gaan met het gebit van haar klanten. Als ze nou contact opnemen en excuses aanbieden en je dan alsnog helpen dan is het wat mij betreft allemaal weer goed. Ik wacht het af tot na mijn afspraak en daarna besluit ik of ik mijn behandeling elders voort zal zetten. De kosten voor een nieuwe/aanvullende behandeling zal ik dan uiteraard op Plus-Dental/Dr-Smile proberen te verhalen. Die route bewandelen heeft niet mijn voorkeur maar dan is het niet anders.
-
Sep 7, 2022 om 16:43Plus-Dental/Dr. Smile al weken onbereikbaar.DrSmile probeert mijn review te verwijderen van Trustpilot. DrSmile heeft al eerder mijn klantnummer/factuurnummer ontvangen van mij zodat zij contact op konden nemen met mij. Desondanks hebben ze Trustpilot gevraagd om mij te verifiëren omdat ze er toch niet zeker van zijn dat ik een echte klant ben. Ik heb mijn orderbevestiging van PlusDental opgestuurd want anders worden mijn reacties verwijderd. Ik ben benieuw naar de uitkomst. Er zijn al meerdere negatieve reacties verwijderd op aandringen van DrSmile. Ik neem aan dat er ook klanten zijn die anoniem hun beklag willen doen. Aan de andere kant vraag ik mij af of de positieve reacties geverifieerd worden door Trustpilot want daar heb ik ook mijn vraagtekens bij.
-
Sep 6, 2022 om 22:15Plus-Dental/Dr. Smile al weken onbereikbaar.Ik ben vandaag trouwens gebeld door Dr-Smile. Via de website had ik met een andere naam een afspraak gemaakt om een 3D scan te laten maken. Dit was een poging om toch via een andere weg contact op te nemen met een medewerker. Aan de telefoon heb ik mijn situatie uitgelegd en de medewerkster beloofde om mijn situatie aan te kaarten bij een collega want zelf kon ze mij niet helpen. Als ik niet gebeld zou worden dan moest ik maar terug bellen. Terug bellen heeft natuurlijk geen zin want Plus-Dental verbreekt het contact na iedere 10 minuten wachten automatisch. Dr-Smile is ook niet bereikbaar. Het is ongelooflijk wat een spelletjes er gespeeld worden met klanten. Blijkbaar wordt er zeer snel contact met je opgenomen als je een nieuwe klant bent maar voor bestaande klanten hebben ze het “te druk”. Diep en diep triest...
-
Sep 6, 2022 om 22:06Plus-Dental/Dr. Smile al weken onbereikbaar.
En dan staat er nog als klap op de vuurpijl:
" Mocht u nog vragen hebben over de onzichtbare beugels van PlusDental, neem dan gerust contact met ons op. Alvast bedankt en een fijne dag gewenst."
Met vriendelijke groet,
-
Sep 6, 2022 om 22:03Plus-Dental/Dr. Smile al weken onbereikbaar.
Ze hebben mij weer een standaardbericht gestuurd met de mededeling dat zij spoedig contact met mij zullen opnemen, dat is de zoveelste al. Om moedeloos van te worden. Ze vermelden wel op Trustpilot dat zij contact met mij gezocht hebben, wat eigenlijk gewoon niet waar is. Goed idee, ik zal het op Trustpilot plaatsen en dan hopen dat alle gedupeerden contact opnemen met het ECC. Onderstaande e-mails ontving ik en anderen van Plus-Dental/Dr-Smile. Je kunt wachten tot je een ons weegt maar er wordt geen contact opgenomen. Iedere keer als je een e-mail bericht naar hen stuurt dan krijg je geautomatiseerde standaardberichten.
Het spijt ons dat wij nog steeds niet aan uw verzoek hebben kunnen voldoen. Wij bieden u hiervoor onze oprechte excuses aan.
Onze belofte is om alle aanvragen zorgvuldig en naar tevredenheid te behandelen.
Door het huidige hoge volume van aanvragen, zijn er nog steeds af en toe vertragingen.
Aangezien u al enige tijd op een antwoord wacht, hebben wij uw vraag nu als dringend aangemerkt en zal een van onze servicemedewer kers zo spoedig mogelijk op uw vraag reageren.
We willen u vragen nog even geduld te hebben.
Met vriendelijke groeten
Uw PlusDental-Team
Bedankt voor uw bericht, en onze excuses voor de late reactie. Ik heb uw case doorgezet naar ons medisch team. Zij zijn de foto's op dit moment aan het beoordelen. Ik verwacht binnen 2 dagen uitsluitsel te hebben over de volgende stap in het traject.
Mocht u nog vragen hebben over de onzichtbare beugels van PlusDental, neem dan gerust contact met ons op. Alvast bedankt en een fijne dag gewenst.
Met vriendelijke groet,
-
Sep 5, 2022 om 11:52Plus-Dental/Dr. Smile al weken onbereikbaar.Beste Vanlotjegetikt,
Dank u wel voor uw reactie. Ik ben 37 jaar oud dus voor mij is dat heel erg prijzig inderdaad. Daar heeft mijn tandarts mij al op gewezen. Dus eigenlijk kan ik dat op dit moment helemaal niet bekostigen. De hoge kosten voor een orthodontist was ook één van de redenen dat ik bij Plus-Dental uitkwam, het leek een goedkoper alternatief. Ik snap dat zulke behandelingen nooit garantie geven voor een bepaald resultaat. Wat Plus-Dental gedaan heeft is een tevredenheidsgarantie bieden, niet goed geld terug garantie. Dus dan zou ik nu mijn geld terug moeten krijgen. Ik zal mijn verlies nemen maar niet zonder slag of stoot want dit is in mijn ogen een zuivere vorm van misleiding en nalatigheid. Ik zal in een andere reactie uitleggen waarom ik dat vind. -
Sep 2, 2022 om 19:21Plus-Dental/Dr. Smile al weken onbereikbaar.
Gedaan, thanks voor uw hulp.
Beste,
Wij hebben uw e-mail ontvangen. Dank u wel voor het vertrouwen in het Europees Consumenten Centrum (ECC). Wij gaan aan de slag voor u!
Wat u van ons kunt verwachten
Wij doen ons uiterste best om binnen 14 dagen na ontvangst van dit bericht contact met u op te nemen. Dat lukt niet altijd door drukte. Een jurist neemt dan zo snel mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
ECC- Nederland -
Sep 2, 2022 om 18:43Plus-Dental/Dr. Smile al weken onbereikbaar.Dank u wel, ik ga contact met hen opzoeken. Ik zit dan meteen met een nieuwe vraag. Moet ik dan de contactgegevens van Plus-Dental geven nu zij over zijn gegaan in Dr-Smile?
-
Sep 2, 2022 om 18:40Plus-Dental/Dr. Smile al weken onbereikbaar.
Na de laatste fotocontrole heb je zes weken de tijd om een gratis refinement bij ons aan te vragen. Onze tandartsen controleren je behandelstatus via de app en gaan na of je je tijdens je behandeling aan de regels hebt gehouden. Als dit het geval is en je stand van je tanden meer dan 0,4 mm afwijkt van de voor en na simulatie, beginnen we op je verzoek met een refinement.
Bovenstaande tekst staat ook op hun website en ik zou daarvoor in aanmerking moeten komen. Dat lijkt me dan een vorm van dwaling.
-
Sep 2, 2022 om 17:47Plus-Dental/Dr. Smile al weken onbereikbaar.Dank voor uw advies. Ik vrees dat ik er niet aan ontkom en inderdaad een orthodontist moet benaderen,desnoods met een lening. Om in ieder geval mijn gebit alsnog in orde te krijgen. Is het ondertussen verstandig om een jurist in te schakelen om mijn geld terug te vorderen of is dit kansloos?