Reacties gegeven door: abc001
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Oct 6, 2022 om 09:14Wie heef ook met bedrijf HP probleem?
Ik mag laptop kunnen openen of koop ik hem allen om na te kijken? Is 2 in 1 laptop hij kan kantelen of maximaal open kunnen.
Dit is waarschijnlijk ontstaan omdat ik hem open gedaan scheef scharnieren, je voelt gewoon die scharnier/schroef. -
Oct 6, 2022 om 09:05Wie heef ook met bedrijf HP probleem?
Deze stappen heb ik nagelopen, maar ja beide kanten moeten werken zonder reactie van hp kan ik hem niet versturen heb geen ophalstickers, geen dossier nummer alle nummer die ik kan vinden werken niet. Heb uren tijd uitbesteden om die laptop proberen aanmelden op verschillende manieren.
-
Oct 5, 2022 om 11:49Wie heef ook met bedrijf HP probleem?
ja hier hebt je gelijk, maar nooit nagedacht dat hier zo ellende kan krijgen.
-
Oct 5, 2022 om 11:47Wie heef ook met bedrijf HP probleem?
ja laptop dit jaar gekocht, maar volgens menner aan de lijn deze probleem komt door laptop laten vallen en dit betekent geen garantie meer voor mij. Daarna kwam hij met antwoord dat ik heb hem te ver open gedan dus weer mij schuld maar dit is HP ENVY X360 laptop 2in1 dus kan ook als tablet gebruiken en zo is ook HP site geadverteerd, maar volgens hp klantenservice is dat niet. Elke gespreek is telefonisch gespreek ondanks dat ik elke keer om email vraag krijg ik gewoon niks terug.
-
Oct 5, 2022 om 11:36Wie heef ook met bedrijf HP probleem?ja wel maar zat weekend tussen dan is bedrijf gesloten.
-
Oct 5, 2022 om 11:20Wie heef ook met bedrijf HP probleem?
Ja wel meteen in actie gegaan 9 september binnengekregen,13 september email verstuurd ook dagelijks gebeld, maar hp reageert niet, verbinding gebroken of krijg ik te horen dat ik zo geholpen ben.
Week geduurd voordat iemand aan de lijn gekregen die heeft mij gezegd dat die sticker komt en kan ik hem terug sturen. Twee weken gewacht,weer gebeld en krijgt te horen dat mij reclamatie gesloten is en niemand weet waarom dus weer alles op nieuw, nieuwe dossier gemakt om 3 oktober antwoord te krijgen (telefonisch en geen email als bevestiging gekregen) dat ik mag hem niet opsturen mij garantie rechten zij ingetrokken omdat is mij schuld en ze kunnen natuurlijk reparatie doen maar ik moet betallen. En mij bezwaar dat ik sinds 9 september probeer terug te sturen hebt totaal geen invloed ,nee mevrouw je hebt hem kapot gemakt we sluiten deze dossier.