Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: amraohs
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Nov 14, 2016 om 13:26toshiba laptop: product niet meer repareerbaar binnen garantieDynafix is authorized Toshiba servicepartner. Toshiba stuurt zelf hun producten die voor garantie/reparatie komen hier naar "door". Ik heb mn aanmelding voor garantie gewoon via de website van toshiba gedaan (je registreerd hier ook je product bij aankoop voor garantie). Dan ontvang je van dynalogic een bericht dat je laptop kan worden opgehaald. Vervolgens bleek dus dat hij bij dynafix werd gerepareerd.
-
Nov 14, 2016 om 13:22toshiba laptop: product niet meer repareerbaar binnen garantieToshiba geeft 2 jaar garantie op dit product, dat staat gewoon vermeld op website en bij aankoop.
-
Nov 3, 2016 om 11:45toshiba laptop: product niet meer repareerbaar binnen garantieDynafix is het bedrijf dat de reparaties voor Toshiba uitvoert, wat betreft notebooks in ieder geval. Dat zeggen ze er van tevoren niet bij overigens. Je krijgt via toshiba een mailtje dat je een afspraak kan maken met de koerier. Achteraf blijkt dan dat ie voor reparatie naar DynaFix gaat.
Ik ga inderdaad zelf gewoon de koeling vervangen.
*het is inderdaad bijna 2 jaar. Gaat me ook niet zo zeer dat de afschrijving niet zou kloppen, maar vind dat ze gewoon een vervangend product moeten leveren. -
Nov 2, 2016 om 18:03toshiba laptop: product niet meer repareerbaar binnen garantieIk moest mijn product bij aanschaf registeren bij Toshiba, ook via deze registratie kon ik mn reparatie aanvragen. Het product is nieuw niet meer leverbaar. Vandaar dat ze het gooien op of klein stukje van de aankoop terug of product kapot weer terug. Ik zal nog eens de voorwaarden doorlezen van de garantie. Anders denk ik dat ik dan maar het laatst doe en er zelf wel een aftermarket nieuwe ventilator in zet.