Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: bartenmirella
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Aug 11, 2021 om 17:42Vente uniqueBeste heremietkreeft
Bedankt voor uw informatie, net hebben we dit bericht gekregen, maar we hebben het voorstel nog niet geaccepteerd..
Naar aanleiding van ons gesprek verzoeken wij u hierbij uw annuleringsverzoek te bevestigen door op dit bericht te reageren.
Na ontvangst van de bevestiging, zal de bezorger u contacteren voor een afspraak voor de retour. Zodra de uitvoering bevestigd wordt dan zal de restitutie zo snel mogelijk plaatsvinden
Maar ik heb al veel en vaak nu gelezen dat ze dan het product ophalen en je geld niet terug overmaken, de berichten dat ze sturen is via hun eigen website naar je account, ze reageren totaal niet op email. dus ik ben bang als wij dit accepteren, dus voor retour zenden dat we totaal ons geld niet terug krijgen, heeft u nog enige advies, mvg mirella -
Aug 11, 2021 om 15:07Vente uniqueook met alle respect, post@ heeft mij gecontacteerd en ze hadden het inderdaad moeten uitpakken en verpakkingsmateriaal meenemen en kijken op gebreken. Het stond ook in de mail aangegeven, we hebben er ook voor betaald! Post heeft zn excuses aangeboden, is al veel meer dan dat vente-unique doet! En met alle respect als je een tweezits hebt besteld verwacht je ook dat je een tweezits krijgt, een fout kan gebeuren, maar als je dan de klantenservice belt, emailt end en er komt geen reactie, ja dan is het genoeg geweest en ga je echt twijfelen, je koopt een bank en krijgt een halve bank!
-
Aug 11, 2021 om 14:17Vente uniquedank jullie wel voor jullie antwoorden, dit zal ons inderdaad geen tweede keer meer overkomen, ik heb alle revieuws achteraf via google gelezen en tis precies een en al oplichting. we hopen dat we ons geld terug krijgen, maar willen ook andere waarschuwen. het is ook niet dat we het slecht hebben maar we hebben het ook niet te breed, vandaar dat we dachten deze past net in ons budget, heb tegen mijn man gezegd, hopelijk krijgen we het geld terug en dan misschien nog even wat sparen en dan een bank kopen bij een betrouwbaar bedrijf. hij heeft er echt wel over nagedacht hoor, het was niet zo van ja kopen...maar deze was mooi en ja te veel vertrouwen hebben, maar nogmaals dit gebeurd geen tweede keer en ik doe echt mn best om zn geld terug te krijgen, groetjes mirella
-
Aug 11, 2021 om 13:39Vente uniqueBeste Panter 22,
Dit hebben we verstuurd met hetgene wat u hebt doorgestuurd, mvg
Beste,
Nogmaals wij willen geen andere bank en conform artikel 6.7 van de algemene voorwaarden de overeenkomst kosteloos ontbinden en de bank kosteloos retourneren, dus wij willen graag een afspraak maken wanneer de bank kosteloos wordt opgehaald en ook willen wij vernemen wanneer wij het bedrag op onze bankrekening zien verschijnen,
Wij hebben van onze kant al het nodige gedaan zodat wij het juiste artikel zouden ontvangen, echter is het verkeerde stuk geleverd en via jullie bericht is deze ook niet meer leverbaar. Van jullie kant uit is er geen enkele klantenservice zodat wij er ook geen vertrouwen meer in hebben, dus nogmaals gelieve een datum af te spreken wanneer de bank wordt opgehaald en gelieve ons te melden wanneer wij het geld terug zullen zien op onze rekening.
Mvg -
Aug 11, 2021 om 13:31Vente uniquebeste panter22,
dit hebben wij ook reeds gemeld in een mail (daar reageren ze niet op) en ook via onze account in hun webshop, dat we geen andere bank willen en ook ons geld terug willen gestort krijgen, maar tot nu toe geen reactie, bedankt voor uw info ga ze dit ook nog eens doormailen mvg mirella