Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: btwtr
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Mar 25, 2022 om 20:06Kanspel aanbieder respecteert mijn limiet niet.@COR0789 de winst uit de freespins was inmiddles vrijgespeeld en vrij opneembaar en daarom onderdeel van mijn balans.
UPDATE:
Inmiddels heeft de kanspelaanbieder aangeboden om de inzet van de bet waarbij het balanslimiet werd overschreden terug te betalen. In deze mail wordt niet meer over de actieve bonus gesproken, maar over een bug. Ik ben van mening dat de kanspelaanbieder de situatie moet herstellen naar het moment dat ik de 'onwettige' weddenschap inzette. Uit mijn spelgeschiedenis blijkt dat ik bij het bereiken van mijn balanslimiet een aanzienlijk deel terugstort, het is als het ware een soort van trigger voor mij.(zoals de wetgever het bedoeld heeft.)
Mail:
Beste speler,
Bedankt voor het melden van jouw kwestie betreft jouw balanslimiet. We hebben dit grondig onderzocht en zijn tot een conclusie gekomen. Deze wil ik via deze weg graag met jou communiceren.
Door het winnen van coupon # ben je inderdaad over jouw balanslimiet heen gegaan. Normaal gesproken kun je dan niet meer inzetten en dien je een uitbetaling aan te vragen. Door een bug in het systeem is dat niet gebeurd en natuurlijk betreuren wij dat ook. We zijn dan ook direct aan de slag gegaan om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Na het overschrijden van jouw balanslimiet heb je een weddenschap geplaatst met een inzet van 127,00 euro, op coupon #. Door deze weddenschap kwam je weer onder jouw balanslimiet en was de mogelijkheid om in te kunnen zetten natuurlijk weer gebruikelijk. Om die reden zullen wij de verloren 127,00 euro terugstorten op jouw speelaccount. Dit bedrag is eventueel direct opneembaar zonder enige voorwaarden.
Hopelijk ben je hiermee voldoende geïnformeerd.
Met vriendelijke groet / Kind regards, -
Mar 24, 2022 om 20:32Kanspel aanbieder respecteert mijn limiet niet.Update
Reactie op mail:
Beste speler,
Je ontvangt deze mail omdat je afgelopen maandag met ons contact hebt gezocht met de vraag waarom jij over je max balanslimiet heen hebt kunnen gaan.
Onze technische afdeling heeft dit voor je bekeken en hieruit blijkt dat het moment van inzetten jij nog een actieve bonus in je account had. Dit is dan ook de reden waarom je verder hebt kunnen inzetten ondanks jij je max balans limiet hebt bereikt.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
De kansspelaanbieder erkent dus dat het balanslimiet is overschreden en geeft aan dat dit zou komen door een actieve bonus. Het klopt dat ik een freespins bonus heb gehad op 20-3-2022. Deze heb ik opgespeeld op 2022/03/20 02:15:07, dus geruime tijd voordat het balanslimiet werd genegeerd. Omdat mijn vragen uit eerdere email genegeerd werden heb ik nogmaals deze (aangepaste) vragen gesteld.
Beste,
Bedankt voor je reactie, helaas geef je geen antwoord op mijn eerder gestelde vragen. Dus bij deze nogmaals.
• Op welk bedrag (in euro) stond mijn 'balanslimiet' ingesteld op 20 mrt. 2022 12:28?
• Wat was het balans (in euro uitgesplitst 'Eigen saldo', 'Bonus saldo', en 'Opneembaar saldo') van mijn account op het moment dat ik de weddenschap bij u bekend onder Coupon-Id # inzette?
• Heeft u de weddenschap bij u bekend onder Coupon-id # geaccepteerd
-
Mar 24, 2022 om 10:07Kanspel aanbieder respecteert mijn limiet niet.Ik zal je op de hoogte houden, ik heb inmiddels onderstaande email gestuurd.
Geachte medewerker,
Bij deze doe ik een beroep op het recht op inzage. Ik verzoek u zo snel mogelijk onderstaande vragen te beantwoorden of mij de data aan te leveren waarmee ik deze vragen kan beantwoorden.
- Op welk bedrag (in euro) stond mijn 'balanslimiet' ingesteld op 20 mrt. 2022 12:28?
- Wat was het balans van mijn account op het moment dat ik de weddenschap bij u bekend onder Coupon-Id # inzette?
- Heeft u de weddenschap bij u bekend onder Coupon-id # geaccepteerd?
Met vriendelijke groet, -
Mar 23, 2022 om 23:14Kanspel aanbieder respecteert mijn limiet niet.Excuses voor mij late reactie, ik kan aantonen dat mijn balans hoger was dan 1000,--
-
Mar 22, 2022 om 21:50Kanspel aanbieder respecteert mijn limiet niet.Waarom verplicht de wetgever de kanspelaanbieders dan om spelers limieten te laten stellen?
Als ze hier toch niet aan hoeven te houden? M.i. hebben zij niet voldoen aan hun zorgplicht.