Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: f.g. sikking
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jul 20, 2020 om 11:20Contact met transaviaAllen, fijn dat jullie reageren. Er is geen annuleringsverzekering. Ik ben bewust van het feit dat ik dan weinig "rechten" heb. Echter, ik kan niet eens iets overleggen, want geen enkel contact mogelijk met die lui! Dat is mijn grootste frustratie!
Dank in ieder geval voor jullie meedenken! -
Jul 20, 2020 om 11:15Contact met transaviaBeste panter22, dat ik bij transavia boek, wil nog niet zeggen dat ik onbeschoft behandeld wil worden. Ik verwacht gewone service van een vliegmaatschappij. Dus gewoon contact.
Na je zin "september is nog ver weg" zet je exact hetzekfde neer als op de site van die vliegmaatschappij. En de stukjes over "service center" zijn dus het meest genant! Daar gaat dus mijn klacht over! Volstrekt onbereikbaar, nu nog steeds niets van die lui vernomen, behalve dezelfde nutteloze info die jij ook hebt toegevoegd.
Maar dank voor je aandacht en je antwoord! -
Jul 18, 2020 om 12:08Contact met transaviaBeste Trostomaat, dat van "coulance" begrijp ik. Vind ik ook fijn, prettig, waardeer ik! Ik suggereer ook niet dat ik ergens"recht op heb" t.a.v. deze ticket. Ik ben enorm "pissed off" vanwege de arrogantie die zij ten toon spreiden om je niet een fatsoenlijk te woord te staan!! "Service-desk" heet dat gedrocht ook nog. Welke service? De omboekmogelijkheid?
Er werd niet zo lang geleden gevraagd om "geen geld maar met een voucher" genoegen te nemen. Snap ik helemaal en ook die bereidheid had ik, heb ik en zal ik houden (uitzonderingen daar gelaten).
Maar ze staan me niet eens te woord! Inmiddels al 12 dagen wachten!!! Welk klantvriendelijk bedrijf doet dat? Dat is toch erg? Dus, inderdaad, hun "coulance" is fabeltastisch, maar hun persoonlijke klantvriendelijkheid is rampzalig! Het zegt méér over de bedrijfsvoering dan transavia vermoedt! -
Jul 17, 2020 om 20:28Contact met transaviaSjoppy, uiteraard ken ik deze site. Daar wordt verwezen naar What's app en het "$ervicecentre". Kansloos dus. Maar dank voor je reactie!????
-
Jul 17, 2020 om 20:25Contact met transaviaMaritas, dank. Zojuist gedaan.