Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: fred_m
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Nov 23, 2017 om 17:10DPD pickup point weigert pakketten en nu is mijn bestelling teruggestuurd naar Engeland...Helaas....
"Bedankt voor uw bericht.
Wij zien inderdaad dat u afgelopen maandag het adres heeft aangepast naar dit van de parcelshop. Wij zijn ook op dit adres geweest en het klopt helaas inderdaad dat de parcelshop het pakket geweigerd heeft. Dat een collega van mij dinsdag telefonisch heeft aangegeven dat dit niet had mogen gebeuren dat klopt. Hiervoor heb ik zojuist in ieder geval de klacht doorgezet wat ook besproken zal gaan worden met de parcelshop. Wij bieden hier dan ook onze excuses voor aan. Het pakket was namelijk niet te zwaar of te groot. Wanneer een pakket geweigerd wordt dan wordt deze altijd direct retour afzender verzonden.
Zoals mijn collega aangegeven heeft is er geprobeerd het pakket tegen te houden en het niet retour te versturen. Dit kan inderdaad nooit gegarandeerd worden. Helaas is dit inderdaad niet gelukt en is het pakket retour afzender verzonden. Doordat het pakket al onderweg is naar uw verzender, kunnen wij momenteel niets voor u betekenen.
Uiteraard kan ik begrijpen dat dit ontzettend vervelend u is en u met dit antwoord niet geholpen bent. Echter is er momenteel niets wat ik voor u kan doen. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Dominique" -
Nov 22, 2017 om 19:49DPD pickup point weigert pakketten en nu is mijn bestelling teruggestuurd naar Engeland...@Aurora1. en Panter22
Ik krijg maandagochtend deze mail:
"Je pakket wordt vandaag tussen 11:44 en 12:44 bezorgd.
Beste heer/mevrouw FRED XXXXX,
Je bestelling van POUNDSHOP.COM
wordt vandaag tussen 11:44 en 12:44 bezorgd*
op onderstaand adres:
FRED XXXXX
XXXXX
XXXXX SCHIEDAM (geanonimiseerd)
Klik hier om je bestelling te volgen via live-tracking. Je ziet meteen wat jouw mogelijkheden zijn om een andere bezorgafspraak te maken als het aflevermoment niet uitkomt."
Ik heb dus op "hier" geklikt en daar kreeg ik de mogelijkheid om de bezorging te wijzigen. De optie om het pakket bij het pickup point te laten bezorgen stond er ook tussen en die heb ik dan ook aangeklikt. Niks meer en niks minder. Het vervolg van het verhaal staat hierboven.
Ja, inderdaad heb ik dit verhaal om meerdere plaatsten neergezet. Alleen maar om DPD te laten weten dat ik ontzettend teleurgesteld ben. En dat heeft gewerkt, want ik heb eindelijk reactie op klacht.nl. Mocht ik spelregels overtreden, dan verneem ik dat graag van de beheerder van dit forum. Het staat een ieder vrij om mijn bericht te rapporteren.