Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: frerichsrgm
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Mar 4, 2020 om 20:42Wie heeft ook slechte ervaring met Samsung klantenserviceformeel heeft u uiteraard een punt, zo luidt de wet eenmaal.Wat irritant is is dat Samsung hoog van de toren blaast over hun z.g. topkwaliteit van hun producten. Als je in amper 5 jaar 2 tv's hebt versleten met een totale waarde van ruim 4000 euro, dan zet ik daar een hele grote vraagteken achter. Deze apparaten verdwijnen op de schroothoop en dat kan je niet duurzaam noemen waar men vandaag de dag zo de mond van vol heeft. Het irritante is dat Samsung ook geen onderdelen meer produceert in dit geval voor een curved soundbar. Dat kan je de verkoper niet kwalijk nemen. In het onderhavige geval kon MM ook niets uitrichten. Van een producent mag je een product verwachten dat voldoet aan een redelijke verwachting en dat is hier niet het geval, dunkt mij. Vroeger was alles beter, ook de draadjes die door het huis liepen????????
-
Feb 28, 2020 om 15:46Wie heeft ook slechte ervaring met Samsung klantenserviceNiet te veel naar Samsung luisteren. Volgens richtlijnen van Uneto VNI wordt een soundbar in 4 jaar afgeschreven.