Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: margocrucq
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Dec 13, 2020 om 22:40Probleem met tv-kijken via npo-startDank voor alle reacties van vandaag 13 dec. De batterij is in bestelling en komt ergens komende week (corona volente...). Ik hoop dat dat het probleem oplost. NPO techneuten kijken er ook nog naar (na verzamelen gegevens als er meer dezelfde klachten zijn, maar die indruk krijg ik eigenlijk niet.) Mocht nieuwe batterij niet helpen kan ik nog kijken of Opera een optie is, maar die browser wordt door de NPO niet in het rijtje aanbevolen browsers genoemd, wel de door mij gebruikte firefox. Dus zou je toch denken dat dat niet het probleem kan zijn. Alles is hier bijgewerkt, daar kan het niet aan liggen.
ik dank iedereen voor de bijdragen en denk dat er niet veel anders meer uit zal komen.
Goede feestdagen voor zover mogelijk! -
Dec 12, 2020 om 21:28Probleem met tv-kijken via npo-startVoor mij is dit helaas ook niet te begrijpen, ik wacht of HVersteeg nog met een verduidelijking komt en wellicht kan iemand het dan ´vertalen´. Maar dank dat u de moeite heeft genomen om te reageren. NPO doet overigens nog zijn best om het probleem op te lossen door met suggesties te komen maar tot nu toe zonder resultaat. Ik kreeg eergister wel een batterijalarm, daar gaat aan gewerkt worden maar of dat het hickup probleem oplost weet ik niet.
tot zover. -
Dec 8, 2020 om 21:41Probleem met tv-kijken via npo-startDank voor uw reactie, maar eerlijk gezegd is dat geen goede test, erdoorheen spoelen. Ik kan de programma's wel bekijken maar ze worden steeds onderbroken, dan moet ik dus opnieuw starten en kan ik doorkijken (tot de volgende breuk). Maar zoals gezegd, microsoft edge (chrome) werkt bij mij slecht dus dat ga ik niet proberen.
fijne avond verder.
Margo Crucq