Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: marjaa
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jan 12, 2017 om 22:33Tele2 brengt ruim €300,- extra in rekening wegens gebruikte dataOver wel of niet kunnen bellen als 3G niet ingeschakeld is krijg ik nu verschillende adviezen. Ik hoop dat het zonder kan, anders bestaat altijd de kans dat ik toch weer ongemerkt dure data verbruik.
-
Jan 11, 2017 om 23:43Tele2 brengt ruim €300,- extra in rekening wegens gebruikte dataDank voor de snelle antwoorden. Ik had de sms wel gelezen, maar dacht dat het reclame was.en ja, ik ben dom geweest, maar vergissen is volgens mij menselijk.
met mijn vorige smartphone nooit problemen gehad, dus daar ligt het niet aan. Bovendien had de coolblue medewerker een uur nodig om 3G uit te zetten, hij is deskundig, dus ....
en ik heb helemaal niet in Spanje een simkaart geactiveerd. Nieuwe telefoon en simkaart zijn allemaal in Nederland gekocht en in gebruik genomen.
ik ben helemaal niet gaan prutsen en heb niets aangezet. Blijkbaar was 3G op de nieuwe telefoon automatisch geactiveerd. Wat een aannames doet u.
Fijn voor jullie dat jullie je nooit vergissen en iets fout doen.