Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: mibo
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Dec 21, 2020 om 12:24Coolblue is mijn adapter kwijt.Met uw antwoorden kan ik niets. Bedankt voor uw tijd.
-
Dec 21, 2020 om 12:20Coolblue is mijn adapter kwijt.Ja, er zijn goedkopere opties. Gaat erom dat ik dezelfde terug wil als die ze zijn kwijtgeraakt.
Dat lijkt mij logisch. -
Dec 21, 2020 om 12:19Coolblue is mijn adapter kwijt.Bedankt, inmiddels afgedwongen dat coolblue een schriftelijke bevestiging stuurt met daarin de overeenkomst dat er ook daadwerkelijk betaald wordt zodra de factuur binnen is.
Via hun link de betreffende adapter gekocht, nu maar afwachten. -
Dec 21, 2020 om 12:15Coolblue is mijn adapter kwijt.Dankuwel voor de uitleg!
-
Dec 21, 2020 om 12:13Coolblue is mijn adapter kwijt.Sorry, misschien moet u leren lezen.
Zijzelf hebben mij de link gestuurd van waar ik hem moet bestellen.
Moeilijk hoor.... -
Dec 21, 2020 om 12:09Coolblue is mijn adapter kwijt.Ik vraag niet welke adapter ik moet kopen.
Ik vraag wat mij opties zijn om dit aan te pakken, aangezien dit bedrijf erg raar handeld.
Daarnaast gaat het om een adapter die zijzelf aanwijzen als de originele die erbij zat en die wil ik dus ook terug.
Ala ze van u bij de garage uw rvs velgen kwijtraken, neemt u dan genoegen met wieldoppen? -
Dec 21, 2020 om 12:06Coolblue is mijn adapter kwijt.Dank u! Dat bedoel ik. Dat wil Coolblue niet.
Moet mijzelf nu hier verantwoorden voor iets wat ik niet veroorzaakt heb.
Te gek voor woorden. -
Dec 21, 2020 om 10:39Coolblue is mijn adapter kwijt.Hallo,
Ik heb 2 jaar garantie. Het was een fabricagefout, die is opgelost. Ik vraag alleen mijn eigendom terug.
Heel fijn dat u dit bij mij in de schoenen schuift, maar het bedrijf is hier naar mijn menig toch verantwoordelijk voor het kwijtraken van de klant zijn eigendom. Het krijgen van contact is al een hel, krijg amper reactie. Duurt ongeveer 5 werkdagen voordat ze een mail beantwoorden.
Maar, ik heb van iemand anders een fatsoenlijk antwoord gekregen, waar ik wat mee kan. Inmiddels is dit ook opgepakt door die instantie. -
Dec 21, 2020 om 10:35Coolblue is mijn adapter kwijt.Ik ben koppig?
De verkoper heeft mij gevraagd alles compleet terug te sturen. Dit vanwege een grote beschadiging aan de laptop die bij hen veroorzaakt was. Het product zou eventueel omgeruild worden.
Dit gebeurde niet en ze hebben een nieuwe bovenkant geplaatst. Opzich prima, alleen is het prettig dat ik dan wel alles retour krijg.
Zelf hebben zij mij een link gestuurd waar ik de originele adapter (die waar ik voor betaald heb bij aanschaf) opnieuw kan krijgen. -
Dec 21, 2020 om 10:33Coolblue is mijn adapter kwijt.De verkoper heeft mij gevraagd alles compleet terug te sturen. Dit vanwege een grote beschadiging aan de laptop die bij hen veroorzaakt was. Het product zou eventueel omgeruild worden.
Dit gebeurde niet en ze hebben een nieuwe bovenkant geplaatst. Opzich prima, alleen is het prettig dat ik dan wel alles retour krijg.
Zelf hebben zij mij een link gestuurd waar ik de originele adapter (die waar ik voor betaald heb bij aanschaf) opnieuw kan krijgen.