Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: molmeismiyo
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Mar 9, 2019 om 16:54Vergissing Animalcare en Bol.com geeft als oplossing Accountordankjewel panter22, zal ik doen. Bol.com is de opdrachtgever voor de incasso, ik blijf erbij dat bol.com dit probleem met partner moet gaan oplossen.
-
Mar 9, 2019 om 11:43Vergissing Animalcare en Bol.com geeft als oplossing AccountorDankje Panter22, dus dat zou betekenen dat bol.com terugbetaalt ook al is de box niet ontvangen? Dan zou dat ook betekenen dat er vanuit Animalcare /bol.com niet zomaar opnieuw een factuur mag worden verstuurd waardoor er een vordering bij mij ligt.
Ja ik heb een mail ontvangen van Rowan van klantenservice dat de bench gratis kan worden geretourneerd en dat Animalcare wordt ingelicht. Tevens is er ook een mail, waaruit de reden blijkt waarom ik de bench retourneer en deze wordt beantwoord vanuit bol.com.
Tevens een mail ontvangen van goede ontvangst van retournenring waarin wordt vermeld dat 198 euro wordt teruggestort. dus niet de bijkomende kosten van een vervoersdienst. Daar is toen helemaal niet over gesproken. -
Mar 9, 2019 om 11:26Vergissing Animalcare en Bol.com geeft als oplossing AccountorBeste Maritas
Fijn, dankjewel voor het meedenken! -
Mar 9, 2019 om 11:24Vergissing Animalcare en Bol.com geeft als oplossing AccountorBeste Panter22
Waarom draait het om die mail panter22?
Volgens mij draait het om een retournering die goed is ontvangen door verkoper en bevestigd. Dat betekent m.i. meteen dat de retournering goed is gedaan/gegaan! met of zonder vervoersdienst, met of zonder antwoordnummer.
Als alle handelingen daarna ook goed verlopen dan mag ik ervan uitgaan dat de retournering is afgehandeld en ook dit is bevestigd.
Dan mag het toch niet zo zijn dat ik een nieuwe factuur ontvang omdat de box mogelijk niet meer vindbaar is. Of ergo ineens toch niet ontvangen is. -
Mar 9, 2019 om 11:05Vergissing Animalcare en Bol.com geeft als oplossing AccountorBeste Genee
Dank voor je reactie, ook ik kan me niet voorstellen dat de retourzending niet is binnen gekomen. Ik neem je advies ter harte!
de jurist van de bijstandsverzekering heeft naar de casus gekeken en gepoogd te bemiddelen, helaas niet gelukt! De communicatie was schofterig vanuit de belangenbehartiger van Bol.com, zo heb ik begrepen.
Desalniettemin wil ik u adviseren - mocht u het volgende nog niet hebben ondernomen - een duidelijke brief op te stellen waarin u puntsgewijs weergeeft wat er exact op welke datum heeft plaats gevonden. Een voorbeeld is:
- 1 augustus 2018: Aankoop bench via Bol.com bij Animalcare (zie aankoopbevestiging + betaalbewijs)
- ... augustus 2018 gereclameerd over de kwaliteit van het aangekochte product bij Animalcare en Bol.com (zie e-mailberichten)
- ... augustus 2018 product in samenspraak met Animalcare en Bol.com retour gezonden via postnl (zie e-mailberichten)
etc. -
Mar 9, 2019 om 10:46Vergissing Animalcare en Bol.com geeft als oplossing AccountorBeste Panter22
Ik weet niet of het zo is gegaan, ik heb een mail ontvangen voor een gratis retournering naar een post.nl. punt. Dus geen vervoersdienst!!!!!!!
Op de mail staat dat de verkoper de box goed heeft ontvangen. Ik ontvang een creditfactuur en het bedrag wordt teruggestort. Als alles is afgerond, dan bewaar ik een verzendbewijs niet meer. Misschien doe jij dat wel, dat is slim en zal ik voortaan ook gaan doen.
Als de box bij bol.com of animalcare kwijt is geraakt, dan kan het toch niet zo zijn dat er maar weer een nieuwe factuur naar de consument wordt verstuurd. Dat zullen zij dit zelf moeten oplossen. Daar zit mijn punt!
De kopie geeft aan dat de bench geretourneerd is, en wanneer, ook dat het retour goed is ontvangen door verkoper. -
Mar 9, 2019 om 10:34Vergissing Animalcare en Bol.com geeft als oplossing AccountorBeste panter22
Ik snap dat het onduidelijk is, ik vind het ook verwarrend, want de informatie die ik ontvang van bol.com is niet helder en wisselend van inhoud.
De transportbench is idd in augustus meteen betaald met ideal. Vanwege dat ik niet tevreden ben door de gebruikerssporen is de bench geretourneerd. De dag na ontvangst heb ik al aangegeven dat ik niet tevreden ben met de box, ik dacht zelfs dat er een onderdeel werd gemist.
bol.com en animalcare wisten meteen dat ik met de box zoals geleverd en conditie nieuw met bijbehorende prijs niet akkoord zou gaan. Uiteindelijk is na mailverkeer en lang wachten op reactie van bol.com/animalcare de box op 28-09 terug gestuurd op een post.nl punt zo staat het in de mail van bol.com. Op 19-10 kreeg ik een bevestiging van bol.com dat het pakket goed was ontvangen.
Op 24-10 kreeg ik een uitnodiging van bol.com voor een afterpaybetaling voor wederom de transportbox, die ik toen niet heb besteld. Ik heb dus geen 2e box besteld. dit is eenzijdig vanuit bol.com gedaan ism Animalcare. Ik heb toen meteen contact opgenomen en toen werd telefonisch en schriftelijk aangegeven dat ik de betaling als niet verzonden kan beschouwen. Tot ik 27-11 een herinnering ontving.
De box besteld in augustus is geretourneerd waarin ik de bevestiging heb gekregen van ontvangst. Ik heb geen 2e box besteld. -
Mar 9, 2019 om 10:17Vergissing Animalcare en Bol.com geeft als oplossing AccountorBeste Genee
Ja, ik heb de box retour gestuurd naar bol.com. Zo heb ik het begrepen.
In de contacten daarna kreeg ik ook niet te horen dat dit niet goed was. Pas op 20 december 2018 ontving ik de volgende info..... omdat het retouradres van onze partner geen gratis retouradres is zal voor een retourzending het transportbedrijf verzendkosten in rekening brengen. U als klant bent verantwoordelijk voor de correcte retourzending, waarbij u dus jammer genoeg op geen enkele mogelijke manier kan aantonen dat dit artikel ook daadwerkelijk door een vervoersbedrijf is meegenomen en retour gestuurd.
Uiteraard kan ik dit niet aantonen want bovenstaande is nooit gedaan en is mij ook niet vertelt om zo te retourneren. Er waren geen kosten, want retourneren ook van partner animalcare bij bol.com is gratis. -
Mar 9, 2019 om 10:05Vergissing Animalcare en Bol.com geeft als oplossing AccountorBeste Maritas
Zal ik nagaan. Wel ben ik klant bij bol.com. -
Mar 8, 2019 om 11:51Vergissing Animalcare en Bol.com geeft als oplossing AccountorBeste Maritas
Dank u wel voor de juiste linken en je advies.
Ik heb wel een rechtsbijstandsverzekering en zij hebben deze zaak behandeld en met bol.com contact op genomen waarbij ze op een vervelende manier werden bejegend. Zij deden dit omdat ze ook zagen dat de zaak niet oke was. Van hen heb ik het advies om alles duidelijk in een tijdlijn met mail te gaan ordenen.
Wil ik hen kunnen inschakelen dan moet er een schade zijn van 450 euro, dat is bij deze zaak niet.