Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: o.n.tevreden
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Oct 20, 2023 om 14:41Slechte Hyundai navigatie (na update)?!Ik laat het aan neutrale lezers over om te beoordelen wie gelijk heeft. De zogenaamde "experts", die in iedere categorie pretenderen het gelijk aan hun zijde te hebben (en daarvoor waarschijnlijk betaald worden door de beklaagde...) of ondergetekende.
Voor mij sluit hiermee de discussie met de "experts". -
Oct 19, 2023 om 19:48Slechte Hyundai navigatie (na update)?!Autofabrikanten in gebreke stellen via de rechter? Dat zou u als lobbyist voor de autobranche zeker graag willen.
Dat ik verzeild raak in een procedure a la Volkswagen met de diesel problematiek.
Dacht het niet.
Terechte klachten uiten via media werkt effectiever ( al moet Hyundai dat nog leren inzien) -
Oct 19, 2023 om 18:37Slechte Hyundai navigatie (na update)?!@tilpend Leest u nog eens al mijn reacties door, dan kunt u daar uit opmaken dat ik niet in de autosector werkzaam ben (geweest). U zeker wel?
-
Oct 16, 2023 om 13:25Slechte Hyundai navigatie (na update)?!Succes met uw werkzaamheden bij Hyundai!
-
Oct 15, 2023 om 22:46Slechte Hyundai navigatie (na update)?!Zie mijn bovenstaande reactie aan SWAT1500
-
Oct 15, 2023 om 22:45Slechte Hyundai navigatie (na update)?!Zie mijn bovenstaande reactie aan SWAT1500
-
Oct 15, 2023 om 22:44Slechte Hyundai navigatie (na update)?!Zie mijn bovenstaande reactie aan SWAT1500
-
Oct 15, 2023 om 22:37Slechte Hyundai navigatie (na update)?!Aan: swat1500, neodutchio, ronny530
Beste "experts",
Dank voor jullie reactie.
Hier moest ik echter erg om lachen. Als ik naar jullie profielen kijk, zie ik dat jullie je zo'n beetje op alle gebieden profileren als "experts". En vanuit die hoedanigheid commentaar geven. Maar dat commentaar lijkt één doel te hebben: het afpoeieren van de klager met onzinnige argumenten. Het lijkt er sterk op dat de "experts" een commercieel belang hebben om de beklaagde (Hyundai in dit geval) te verdedigen.
Als ex-it'er met een langdurige Apple achtergrond op mgt niveau denk ik wat meer ervaring te hebben met bedieningsvriendelijke systemen dan de reagerende "experts".
Ik weet voor 99,9% zeker dat de Hyundai navigatie software (update) niet op onwetende gebruikers is uitgetest. Deze troep is door techneuten ontwikkeld, niet uitgetest en door commercie gedreven snel op de markt gegooid.
En ik mag daar geen klachten over hebben?
Vergelijk het eens met Google Maps. Dag en nacht verschil qua bedieningsvriendelijkheid.
En de "experts" vinden de software geen essentieel onderdeel van de autofunctionalieit?
Het toont aan dat hun hele reactie met de grootste korrel zout moet worden bezien. Die in gedeclareerde vorm wellicht geld oplevert bij de beklaagde, maar niet in dit forum thuis hoort. -
Oct 15, 2023 om 21:44Slechte Hyundai navigatie (na update)?!Ik wens u veel succes, maar verwacht er niet veel van. Hyundai en haar dealers sturen Hyundai rijders letterlijk de mist in met hun navigatie update beleid. De Nederlandse Hyundai organisatie verschuilt zich achter Hyundai Europa/ Z-Korea en laat niets meer van zich horen als u er over klaagt. De focus ligt op het uitbrengen van nieuwe modellen en niet op het tevreden stellen van bestaande klanten, die terechte klachten hebben over uiterst gebrekkige navigatie updates.
-
Sep 19, 2023 om 15:24Slechte Hyundai navigatie (na update)?!Waarschijnlijk heeft u een nieuwere versie Hyundai gehuurd, die (online) BlueLink faciliteiten had. Mijn Tucson is daar niet van voorzien, hoewel de dealer ten tijde van de aanschaf suggereerde dat mijn zuto daar later van voorzien zou worden. Niet dus.
Als ik nu ingeef als bestemming: "Parijs, Frankrijk" geeft het systeem totale onzin bestemmingen.