Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: orgelmuts
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jan 10, 2017 om 12:423 fouten in de rouwkaartWij hebben geen proefdruk ontvangen, de begrafenisondernemer had de goede tekst aangeleverd, dit zijn dus fouten van de drukker geweest.
Wij zijn ook niet 'akkoord' gegaan met 15 goede kaarten.
Ik had gevraagd om 15 correcte kaarten omdat we als familie in elk geval een correcte kaart wilden bewaren, daarnaast zou de begrafenisondernemer nog wel 'iets' regelen met de drukker.
Tijd om de kaarten overnieuw te drukken was er helaas niet meer, omdat we in de eerste instantie dachten dat er maar 1 fout in stond.
En aangezien het condoleren al op woensdag gepland stond, moesten de kaarten uiterlijk dinsdagmiddag op de post.
Toen wij later de rekening kregen zagen we pas dat de drukker ons het volle pond had berekend.
Als we wel op tijd waren geweest had ie alle 50 kaarten over moeten doen (kosteloos).
Is het van ons dan zo onredelijk om dan te vragen of hij nog 35 bedankkaartjes, die sowieso al goedkoper zijn, gratis te verstrekken?
Dit is dan met aftrek van de 15 correcte rouwkaarten.
Op deze manier geven we hem de gelegenheid om ons op deze manier tevreden te stellen. -
Apr 30, 2016 om 18:11German property VentureMeneer de directeur is een mannetje wat heel overtuigend kan overkomen.
Die kan nog paraplu's in de Sahara verkopen.
Er zijn mensen bij de gedupeerden die hem al meer dan 20 jaar kennen,
hij heeft zelfs familieleden opgelicht.
Ik had geen reden om hem te wantrouwen, hij heeft mijn financiƫle zaken altijd goed waargenomen.
Tsja.....en dan dit!
Maar ik zeg je: het kan de beste overkomen.