Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: romy rijs
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jan 30, 2016 om 15:06Horloge kapot na 1 weekBedankt voor U antwoord. dat wij buiten de wettelijke termijn zijn geschreden is in verband met Kerstmis het kado is in ontvangst genomen 25 december ivm de feestdagen het horloge pas 2 januari op maat laten maken en dit probleem dus al na 2 dagen dragen geconstateerd. Een beetje begrip zou hier voldoende moeten zijn in mijn ogen. Mede omdat ze op hun site ook 30 dagen zichttermijn verlenen heb ik het horloge iets voor de feestdagen besteld om er zeker van te zijn dat het optijd binnen zou zijn. Ach het is erg teleurstellend als je zo een aankoop doet maar blijkbaar moet je er als consument volgens de regels maar begrip en geduld voor hebben.
-
Jan 30, 2016 om 14:52Horloge kapot na 1 weekja en 22 februari verwachtte terugkomst datum dus dan bijna 2 maanden!
-
Jan 29, 2016 om 14:35Horloge kapot na 1 weeksorry dit is verkeerd geformuleerd, het was dagelijks minimaal 20 seconden dus zo zouden we uitkomen op wekelijks 2 a 3 minuten tijdverschil in het uurwerk. Niet heel logisch om dat steeds terug te moeten zetten!
-
Jan 28, 2016 om 19:20Horloge kapot na 1 weekBedankt!!!
-
Jan 28, 2016 om 19:09Horloge kapot na 1 weekBij bouman!