Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: roy wentink
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Aug 30, 2017 om 14:50Wat is een redelijke compensatie als iets niet goed werkt bij ziggodat kan ook ja ze bieden mij dat aan voor 1 maand
-
Aug 30, 2017 om 14:49Wat is een redelijke compensatie als iets niet goed werkt bij ziggoDank je dat was dus mijn vraag ;-) en een normaal antwoord ;-)
-
Aug 30, 2017 om 13:25Wat is een redelijke compensatie als iets niet goed werkt bij ziggoZe kenne het probleem en dit kreeg ik als antwoord.
Dag Roy, Er is helaas nog geen nieuwe update beschikbaar om het EPG probleem bij je op te lossen:(. Er wordt nog hard gewerkt voor de definitieve oplossing, maar die is helaas niet snel voor handen. Sorry voor het ongemak! Ik begrijp dat de stappen om het tijdelijk op te lossen je bekend zijn? Zie onderstaand: - Mediabox XL herstarten > Haal de Mediabox ongeveer 15 seconden van de stroom en sluit de Box daarna opnieuw aan. Dit kan via de knop aan de achterzijde van de mediabox of door de stekker uit het stopcontact te halen; - Haal de Mediabox uit stand-by; - Zet de Mediabox opnieuw in stand-by en laat deze 15-20 minuten in stand-by; - Haal de Box uit stand-by en controleer de TV-Gids. Groeten, -
Aug 30, 2017 om 13:23Wat is een redelijke compensatie als iets niet goed werkt bij ziggoZenders doen het wel, maar problemen met opnemen of tvgids
-
Aug 30, 2017 om 13:23Wat is een redelijke compensatie als iets niet goed werkt bij ziggoJa ben met hun in chat al een tijdje ;-)
-
Aug 30, 2017 om 13:17Wat is een redelijke compensatie als iets niet goed werkt bij ziggoZe hebben alles na gekeken en zijn al monteurs hier geweest alle kabels zijn vervangen, maar het probleem ligt bij hun ze moeten een nieuwe up date doen.
Als ik iets opneem , neemt die soms niet op of maar de voor helft, mijn tvgids doet het niet, via daar neem je op.
Nu weet ik dat er meerdere wegen zijn op dingen op te nemen of terug te kijken, maar als ik de volle prijs betaal mag ik verwachten dat het ook werkt en hun geven nu toe dat het prbleem bij hun ligt....
Of ik moet eerst me horizon eerst 15 helemaal uitschakelen en dan weer aan en dan weer 15 sec op standby...
Ik wel gewoon dat het werkt en of een redelijke compensatie.
Ik ben hierover met hun in gesprek en hun beiden 1 maand extra zenders aan en dat vind ik dus niet redelijk, maar mijn vraag is dus wat is wel redelijk