Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: shari fenny
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Oct 12, 2017 om 09:51Klacht ingediend bij LidlKC bedankt voor uw advies dit zal ik zeker doen. Het erger is dat Lidl durft nog te zeggen dat ik na 16 juni niks meer van de zaak liet horen, terwijl ik iedere keer naar de klantenservice belde om te kijken of het klacht al behandeld is. En zoals u had kunnen lezen 29 juni sturen ze een mail en geven aan dat ik de code voor 1 juli moest verzilveren, terwijl ik geen enkele code had ontvangen. Daarom had ik hun 30 juni weer gebeld. En ik heb de bewijs van de mail en van de telefoonlogboek. "Goedkoop bij Lidl is idd duur koop" want ik had de entreekaartjes uiteindelijk weer gekocht, maar bij Duinrell zelf en zit nog steeds achter Lidl om mijn geld terug te krijgen.
NEODUTCHIO pas als je in iemand anders schoenen kan staan, voel jij wat iemand anders voelt -
Oct 11, 2017 om 12:35Klacht ingediend bij LidlDus ik moest weten dat wat de medewerker tegen mij zei dat niet klopt.
Ik werk ook achter een kassa ik verkoop producten aan klanten. Dus als klanten een product bij mij koopt, moeten ze heel goed weten wat ze allemaal moeten ontvangen. En maakt niet uit als dat product niet eerder bij mij hebben gekocht. Ze moeten het gewoon weten.
Maar bedankt voor uw reactie.