Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: sira
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Oct 23, 2024 om 16:49Opgelicht / van MalenNog van harte gefeliciteerd.
Als u weer eens een onbekende wensite tegenkomt, typ dan hier of op google de naam in en u komt, buiten de reviews al een hele hoop te weten. -
Oct 23, 2024 om 16:04Opgelicht / van MalenDat rijmt :-))
-
Oct 21, 2024 om 21:36Provider conflict."Omdat ik mijn oude nummer wilde meenemen overschrijden. Ik de 31 dagen bij Belsimpel"
Die zin was mij ook niet duidelijk. Mijn gevoel zegt me dat er met overschrijden overschreed wordt bedoeld.
Dan zou de zin worden: "Omdat ik mijn oude nummer wilde meenemen overschreed ik de 31 dagen bij Belsimpel" -
Oct 19, 2024 om 23:11Fixit fasterIk heb het gelezen op Radar en ik was het eens met je argumenten. Ondanks een uitweg, blijf ik persoonlijk nog steeds van mening dat de consument ook een eigen verantwoording heeft. Moet de overheid iedere consument aan de hand nemen om over het internet te surfen en kopen?
Als men op Fix It Faster niet eens heeft gelezen dat je akkoord gaat met de voorwaarden en de € 30,-, maar wel een vinkje plaatst, verwacht ik niet dat jouw tip wordt gelezen, anders zou toch ook niemand meer bij malafide dropshippers kopen. -
Oct 19, 2024 om 21:26Fixit fasterAls de mensen "pas" na 2 weken een factuur krijgen, kan dat wel kloppen, want je hebt een opzegtermijn van 2 weken.
Dat de mail in de spammap terechtkomt is geen excuus. In feite kunnen daar veel meer facturen van allerlei bedrijven in zitten. Dat excuus zul je bij een rechter ook niet kunnen gebruiken als je een factuur niet hebt betaald of iets belangrijks hebt gemist. Mensen moeten eens leren dat ze regelmatig de spammap controleren.
Er zijn zo ontzettend veel sites waar je gratis handleidingen kunt downloaden en je hoeft er niets voor in te vullen, maar nee, men kiest voor Fix It Faster. Er moet toch al een belletje gaan rinkelen als je je gegevens moet gaan invullen.
Kijk nog eens goed naar hetgeen Mabelle bij haar antwoord heeft geplaatst, daar staat geen woord Chinees tussen.
Ik bevestig dat ik de algemene voorwaarden en de privacyverklaring heb gelezen en accepteer ze. Ik ga akkoord dat Fix It Faster
een account voor mij aanmaakt en erken dat deze dienstverlening mij €30 kost, waarvoor een factuur over 15 dagen naar mijn e-
mailadres wordt gestuurd. -
Oct 19, 2024 om 17:08Fixit fasterWas me ook al opgevallen Wilhelmina59.
Waarschijnlijk een oud toetsenbord waarvan de capslock blijft hangen.
Een tip voor ReinR, geef er een harde klap op, doen wij vrouwen ook altijd ;-)) -
Oct 19, 2024 om 17:00Betalingsherinnering Postnl@Anduril
Deze betalingsverzoeken komen niet per mail, maar per kaartje in de brievenbus. Dit was in de vorige eeuw al het geval. Niets veranderd dus.
Iets dat wel veranderd is, zijn de aandelen van Post.nl, die staan inmiddels lager dan de prijs van een postzegel, te weten € 1,12. -
Oct 19, 2024 om 15:22Fixit fasterWees voorzichtig met uw opmerking "moet u ook niet doen".
Al deze klagers zijn op de website van FixitFaster geweest en allemaal hebben ze hun gegevens ingevuld en bovendien een vinkje geplaatst dat ze akkoord gingen met de algemene voorwaarden, (maar uiteraard niets gelezen).
Dat betekent dat ze straks allemaal een hogere factuur krijgen (+ € 40,- op de al openstaande factuur) en als ze "standvastig" blijven, zal uiteindelijk een incassobureau of deurwaarder worden ingeschakeld. -
Oct 19, 2024 om 15:06Fixit fasterBanaan1960
Die moeite ga ik er zeker niet allemaal voor doen en ook zeker geen telefoonkosten aan spenderen.
De consumenten moeten zelf ook maar een keer leren om verder te kijken dan hun neus lang is.
Er zijn veel meer van dergelijke (opzeg)bedrijven in de lucht en de voorwaarden zijn allemaal op hun websites te vinden, maar als de consument verzuimt die te gaan lezen (geen zin of geen interesse) dan zoeken ze het zelf maar uit.
Als een bedrijf werk moet verrichten voor iemand die daar zelf niet toe in staat is, is het logisch dat daar geld voor wordt gevraagd.
Ben nog wel steeds nieuwsgierig naar wat de TS heeft ingetypt om bij FixitFaster uit te komen, want ik kom ze niet tegen.
U noemt ze louche, dat durf ik niet te beweren, integendeel zelfs, Mabelle geeft in haar antwoord al aan dat de kosten gewoon op hun website staan aangegeven en dat je zelfs een vinkje moet plaatsen dat je de voorwaarden hebt gelezen. Het is dus een kwestie van lezen, lezen en lezen, iets dat veel mensen niet doen, maar wel achteraf klagen dat ze genept of opgelicht zijn.
Anna heeft overigens niet haar achternaam mee, maar dit is off topic. -
Oct 14, 2024 om 21:01Drift trikeEn hij wordt inbeslaggenomen