Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: woutje123
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Mar 13, 2020 om 21:22Mag een bedrijf zomaar beslissen dat ik geen garantie meer heb op een product?Sorry, ik had het erbij moeten vermelden! Met noise cancelling aan en uit getest natuurlijk, met noise cancelling erbij heb je een klein beetje extra ruis in een stille ruimte, maar dat is een logische bijwerking van noise cancelling, zonder noise cancelling hebben we nog steeds last van het probleem
-
Mar 13, 2020 om 21:20Mag een bedrijf zomaar beslissen dat ik geen garantie meer heb op een product?Het is een ruis die 3-4s aanhoud na het pauzeren van de muziek, daarna is het stil, dus het lijkt me niet dat het iets is als tinnitus. Na deze 3-4s is het ook gewoon stil, als ik 'm met draadje gebruik is de ruis er niet.
-
Mar 13, 2020 om 11:52Mag een bedrijf zomaar beslissen dat ik geen garantie meer heb op een product?Nope, het is echt geen koelkast. Het is elke keer hetzelfde, spotify pauzeren, 4 seconden dezelde ruis en dan een plop/klik achtig geluid. Dit ervaar ik trouwens ook als ik niet thuis ben
-
Mar 13, 2020 om 10:08Mag een bedrijf zomaar beslissen dat ik geen garantie meer heb op een product?Ja, ik denk dat ik wel een beetje overgevoelig ben voor die kleine geluidjes, en het is zo'n geval je hoort het 1x en je hoort het daarna iedere keer. Ik zal zo m'n post even updaten om wat duidelijker in te gaan op wat ik hoor qua ruis, want veel mensen hebben daar vragen over
-
Mar 13, 2020 om 10:06Mag een bedrijf zomaar beslissen dat ik geen garantie meer heb op een product?Bedankt voor het meedenken!! Ik heb zelf geen artikelen gevonden die hetzelfde probleem omschrijven. Een Sennheiser medewerker gaf aan eerder van mijn probleem gehoord te hebben, maar het is moeilijk om te zeggen of het om dezelfde soort ruis gaat. Ik heb wel onder de Instagram van Sennheiser iemand anders gezien die het ook over ruis had.
-
Mar 13, 2020 om 10:02Mag een bedrijf zomaar beslissen dat ik geen garantie meer heb op een product?Yup, andere mensen en andere apparaten verhelpen het probleem niet. De ruis is zelfs hoorbaar als m'n volume op 0 staat, de ruis zelf veranderd ook niet van volume als ik het volume van m'n laptop aanpas wat me dus doet geloven dat de ruis niet van mijn afspeelapparaat komt.
-
Mar 13, 2020 om 10:00Mag een bedrijf zomaar beslissen dat ik geen garantie meer heb op een product?Zelfs als ik m'n volume helemaal op nul zet is de ruis er nog, dus het lijkt me sterk dat het van m'n apparaat komt
-
Mar 13, 2020 om 09:59Mag een bedrijf zomaar beslissen dat ik geen garantie meer heb op een product?Zelfs als ik m'n volume helemaal op nul zet is de ruis er nog, dus het lijkt me sterk dat het van m'n apparaat komt
-
Mar 13, 2020 om 09:59Mag een bedrijf zomaar beslissen dat ik geen garantie meer heb op een product?Zelfs als ik m'n volume helemaal op nul zet is de ruis er nog, dus het lijkt me sterk dat het van m'n apparaat komt
-
Mar 12, 2020 om 23:19Mag een bedrijf zomaar beslissen dat ik geen garantie meer heb op een product?Het gaat om de HD4.50BTNC, dus een vrij simpele bluetooth headset, niet om de pro-audio producten van sennheiser.