Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: 22Caroline22
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 16, 2016 om 16:59Motorola cashbackJa hoor , voldaan aan alle actie voorwaarden.
Het blijkt dat MM bij eerdere klachten m.b.t. een dergelijke actie van Motorola wel heeft geholpen. ( reacties te vinden op het internet )
motorola@consumercare reageert niet meer ( Ik heb al twee keer via e- mail contact gezocht , twee antwoorden gekregen , nu is is "No - reply ". )
Via Google heb ik inmiddels meerdere klachten ontdekt en lees o.a. reacties dat Motorola niet meer bereikbaar is .
Ongeduldig ben ik niet maar n.a.v. het aantal klachten , te vinden bij diverse websites als Consumentenbond / Kassa ( vorige jaren ) etc. begin ik nu wel te twijfelen of ik het bedrag inderdaad terug krijg.
De bevestiging is pas twee weken later naar mij verzonden nadat ik zelf om informatie heb gevraagd. Het product is begin Maart gekocht.
Aangezien het nu 16-04 is , zou het fijn zijn om een antwoord te krijgen m.b.t. de beloofde reacties van Motorola , " Enkele dagen voor de uitbetaling ontvang je van ons nog een bericht hierover. "
Ik heb inmiddels vier keer een e- mail verzonden ;) .