Motorola cashback
L.s.
In maart 2016 heb ik een Motorola G gekocht bij de Media Markt . ( m.b.t. de cashback actie :
- "Koop een Moto G (3de generatie).
- Vul het online registratieformulier in op: motorola-cashback.nl, om in aanmerking te komen voor de €40,- cashback. "
- Omdat het bedrag niet is teruggestort heb ik 29/03/2016 contact opgenomen met Motorola en heb twee antwoorden gekeregen dat het binnen twee weken zou worden overgemaakt :
- bevestiging 1
Geachte heer/mevrouw ,
Bedankt voor uw bericht.
Wegens het grote succes van de actie is er helaas enige vertraging ontstaan, waarvoor onze welgemeende excuses. U zult het bedrag spoedig ontvangen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
--------- ( naam medewerker )
Motorola
- bevestiging 2
Beste heer, mevrouw ,
Hierbij bevestigen wij dat je deelname is goedgekeurd. Binnen 2 weken wordt het cashbackbedrag aan je overgemaakt. Enkele dagen voor de uitbetaling ontvang je van ons nog een bericht hierover.
Met vriendelijke groet,
Motorola
Omdat het bedrag nog niet is overgemaakt heb ik nu contact opgenomen met de Media Markt . Helaas ook geen medewerking van de Media Markt terwijl het product wel is gekocht bij de Media Markt en zij de actie aanboden , "
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Media Markt.
Als antwoord op uw vraag kunnen we u het volgende vertellen:
Wij vinden het vervelend te vernemen dat u het bedrag van de cashback actie nog niet heeft mogen ontvangen.
Helaas loopt deze cahback actie via Moterola, hierdoor kunnen wij de terugbetaling niet voor u verspoedigen.
Dit omdat wij geen inzichten hebben in de gegevens van Moterola.
Wij zouden u willen adviseren telefonisch contact op te nemen met Moterola via : 0333-999-7550
( de schrijffout " moterola " is geschreven door een medewerker van de klantenservice )
Zijn er meer mensen die geen geld ontvangen m.b.t. deze cashback actie ? ( 2016 )
Het is terecht dat MM zich hiermee niet bemoeit, want de actie is niet van MM, maar van Motorola. Actie is inmiddels verlopen, zie ik.
Wel aan alle actievoorwaarden voldaan? (Pff, heerlijk die opmaak bij copy/paste)
Actievoorwaarden
- Deze actie geldt zolang de voorraad strekt, op aankopen gedaan van 13 februari tot en met 31 maart 2016..
- Onvolledige inzendingen en inzendingen die na 15 april 2016 binnenkomen worden niet in behandeling genomen.
- Klachten omtrent deze actie dienen ons te bereiken voor 30 april 2016.
- Maximaal één inzending per aangekocht actiemodel.
- Indien u meer dan één aangekocht actiemodel wilt insturen, neemt u contact met ons op via motorola@consumercare.info.
- Deze actie kan niet worden gecombineerd met andere acties op het gekochte product.
- De Moto G 3de generatie moet gekocht bij geselecteerde bedrijven in Nederland die staan vermeld op de actiewebsitehttp://www.motorola-cashback.nl en het voordeel wordt alleen aan consumenten woonachtig in Nederland toegekend.
- Motorola is niet verantwoordelijk voor beschadigde, zoekgeraakte of vertraagde inzendingen.
- Motorola behoudt zich het recht voor om de actie op elk moment stop te zetten of te wijzigen, zonder schriftelijke opgave.
- Uw gegevens worden behandeld conform de Wet bescherming persoonsgegevens.
- Door het invullen van het online registratieformulier op http://www.motorola-cashback.nl verklaart u zich akkoord met de geldende actievoorwaarden.
- Typefouten voorbehouden.
@Kassa-redactie wat vinden jullie van bovenstaande layout? ;-). Dat is toch prachtig?
Je kunt ze tot 30/4 nog bereiken via motorola@consumercare.info. Maar weer eens een mailtje aan wagen, zou ik zeggen.
In maart gekocht, u bent wel erg ongeduldig.
Wacht nog maar even af, u heeft een bericht dat het goedgekeurd is.
Dat betekent dat u in ieder geval het bedrag op uw rekening gestort krijgt.
Als u tenminste het goede bankrekeningnummer heeft opgegeven.
Ja hoor , voldaan aan alle actie voorwaarden.
Het blijkt dat MM bij eerdere klachten m.b.t. een dergelijke actie van Motorola wel heeft geholpen. ( reacties te vinden op het internet )
motorola@consumercare reageert niet meer ( Ik heb al twee keer via e- mail contact gezocht , twee antwoorden gekregen , nu is is "No - reply ". )
Via Google heb ik inmiddels meerdere klachten ontdekt en lees o.a. reacties dat Motorola niet meer bereikbaar is .
Ongeduldig ben ik niet maar n.a.v. het aantal klachten , te vinden bij diverse websites als Consumentenbond / Kassa ( vorige jaren ) etc. begin ik nu wel te twijfelen of ik het bedrag inderdaad terug krijg.
De bevestiging is pas twee weken later naar mij verzonden nadat ik zelf om informatie heb gevraagd. Het product is begin Maart gekocht.
Aangezien het nu 16-04 is , zou het fijn zijn om een antwoord te krijgen m.b.t. de beloofde reacties van Motorola , " Enkele dagen voor de uitbetaling ontvang je van ons nog een bericht hierover. "
Ik heb inmiddels vier keer een e- mail verzonden ;) .
Topantwoord
Knap l*llig dat ze de e-mailaccount eerder hebben dicht gegooid dan op hun site stond vermeld. Kregen waarschijnlijk erg veel klachten.
Probeer het eens via hun FB en/of Twitter account http://www.motorola.com/on/demandware.store/Sites-Motorola_WE-Site/en/Home-Show
Eind maart geven ze aan dat het nog twee weken duurt. Heb, ondanks dat die twee weken om zijn, nog even geduld.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer