Vragen over Huishouden & Energie

Robert.K
Robert.K - Dec 20, 2023 om 14:25
Huishouden & energie

Evo vastgoedonderhoud

Goedemiddag,

Recentelijk heeft Evo Vastgoedonderhoud BV een deur geopend waarvan de sleutel aan de binnenkant was blijven zitten. Hiervoor rekenden ze 35 Euro voorrijkosten en 200 Euro arbeidsloon. Terwijl ze slechts 2 minuten nodig hadden om de deur te openen. Op internet zijn meer van deze praktijken te vinden over dee partij. Is u hier ook meer over bekend?

Mvg, Robert Lees meer

Sy
Sylcorona - Mar 14, 2024 om 16:48
Huishouden & energie

Dyson stofzuiger

Ik heb een Dyson steelstofzuiger, oplaadbaar en binnen de garantie termijn ging de steel kapot. In januari heb ik dit gemeld en zou een nieuwe steel krijgen. Nu zijn we twee maanden verder en ik heb deze nog steeds niet ontvangen. Contact gehad per mail, WhatsApp, telefoon, en kom geen steek verder. De medewerkers zeggen dat ze niet weten hoe lang het nog duurt en ze weten ook niet waarom het zo l ... Lees meer

KC
KCvanKempen - Mar 14, 2024 om 18:28
Huishouden & energie

Koopcontract tbv zonnepanelen binnen 14dgn geannuleerd

Wij hebben een verkoopadviseur van BL zonnepanelen op bezoek gehad en een verkoopcontract en aanvraag voor financiering getekend.
Echter hebben wij nog geen duidelijkheid over het aantal zonnepanelen aan te schaffen omdat er nog niet duidelijk is welk type warmtepomp wij gaan
installleren waardoor we hebben besloten schriftelijk via email te annuleren binnen 1week.na tekenen vh contract ... Lees meer

C.
C. de Grave - Mar 6, 2024 om 11:06
Huishouden & energie

Is het normaal dat de brander vernieuwd moet worden in een 5 jaar oude Combikete

In november 2018 via een erkend installateur een nieuwe Remeha Avanta 28c combiketel laten installeren. Hierbij tevens een onderhoudscontract afgesloten.Ieder jaar komt de intallateur de ketel schoonmaken en afstellen. De laatste keer is er bij het schoonmaken van de brander een boutje van het deksel afgebroken. Nu moet daar een compleet nieuwe brander in a raison van 381 euro tegen een uurloon va ... Lees meer

Wi
WilhelminaH - Mar 6, 2024 om 11:13
Huishouden & energie

Gefrustreerd door zogenaamde 'kindveilige sluiting'

Zijn er meer mensen die problemen hebben met het openen van flessen met van die kindveilige sluitingen die je tegelijkertijd in moet drukken en moet draaien?

Wij zijn nu een half uur bezig geweest met z'n tweeën om een fles white spirit open te krijgen maar die sluiting is onmogelijk te breken,  de fles is zo slap dat je bang bent dat hij indrukt en alles eruit gulpt als de dop eraf k ... Lees meer

Ev
Evergreen2024 - Mar 6, 2024 om 06:40
Huishouden & energie

Boiler isoleren

Moet ik bij het isoleren van de leidingen van de boiler ook de koudwater leiding isoleren, of alleen de warmwater leiding? Lees meer

MM
MM00 - Mar 4, 2024 om 15:00
Huishouden & energie
Oneerlijke tarieven door Liander voor verplaatsen meterkast

Ik wil graag een situatie onder de aandacht brengen die velen van ons mogelijk raken, maar waar weinig over gesproken wordt: de exorbitante kosten voor het verplaatsen van meterkasten door netbeheerders, specifiek Liander in mijn geval. In Leeuwarden, waar Liander de netbeheer is voor gas en elektra, ben ik geconfronteerd met kosten van €1.452,13 voor het verplaatsen van de elektra-aansluiting ... Lees meer

Th
Theawaalen - Mar 2, 2024 om 21:31
Huishouden & energie

Schuifdeur badkamer

In de nieuwe woning willen wij een schuifdeur naar de badkamer ipv een deur ivm een rolstoel.

Aan welke kant kunnen we die het beste laten schuiven in de badkamer of in de slaapkamer?
Heeft iemand hier ervaring mee?

Lees meer

broei88
broei88 - Feb 29, 2024 om 11:49
Huishouden & energie

Ik ben opzoek naar muizenvallen die wel echt werken

Onlangs ben ik naar een ouder appartement in de binnenstad verhuisd en heb ontdekt dat ik te maken heb met een behoorlijk muizenprobleem. Ik heb de klassieke houten muizenvallen geprobeerd, maar ze lijken niet het gewenste effect te hebben. Vaak zijn ze 's ochtends leeg, zonder enig teken van succes, of ik vind ze getriggerd zonder vangst. Dit heeft me gefrustreerd en op zoek naar betere oplossing ... Lees meer

Ro
Romysondaar - Feb 24, 2024 om 15:49
Huishouden & energie
Lederen bankstel

Wij hebben een lederen bankstel geleverd op 2-10-23 door lederland Amsterdam
al sinds week 1 al klachten ( doorzakken leer uitgerekt en stiksel Schots en scheef en niet op maat)
week 2 iemand geweest van lederland en die constateerde dat deze niet doet aan onze verwachtingen
we zijn nu 5 maanden verder en willen ze ons nieuwe vullingen gaan geven maar er wordt nu steeds gezegd ... Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels